عرضه هفت مدل تازه توسط بنز در سال ۲۰۲۲

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عرضه هفت مدل تازه توسط بنز در سال ۲۰۲۲

Bookmark and Share

مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ علاوه بر مدل شاسی بلند جی‌ال‌ای، نسل تازه کلاس سی، مدل کوپه کلاس اس، نسل تازه کلاس وی و دو خودروی کاملا تازه اسمارت را به بازار عرضه خواهد کرد. 

براساس نمودار تولید مرسدس بنز بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۲ که به دست وبلاگ آلمانی ام بی پشن رسیده اولین مدلی که در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد مرسدس بنز جی ال ای است. مرسدس بنز این خودرو را دو ماه پیش در نمایشگاه فرانکورت رونمایی کرد. {جزییات بیشتر}
تا میانه سال ۲۰۲۲، مرسدس بنز سه مدل سواری کاملا تازه به بازار عرضه خواهد کرد. نسل تازه کلاس سی اولین مدل است که قرار است در نمایشگاه دیترویت در ژانویه رونمایی شود و در بهار آینده به بازار عرضه خواهد شد. خودروی بعدی مدل کوپه سری اس است که به صورت کانسپت در نمایشگاه فرانفکورت رونمایی شد و تا پایان سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. {جزییات بیشتر}

عرضه هفت مدل تازه توسط بنز در سال ۲۰۲۲

همزمان با عرضه کلاس اس کوپه، مرسدس بنز نسل تازه مدل ویانو را با نام کلاس وی به بازار عرضه می‌کند و اندکی بعد فروش مدل ویتو، نمونه باری این خودرو آغاز می‌شود. به احتمال بسیار این دو خودرو در ماه مارس و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد. 

نیمه دوم سال ۲۰۲۲ متعلق به اسمارت است. بخش خودروهای بسیار کوچک که تحت مالکیت مرسدس بنز تاکنون دو مدل زیان ده به بازار عرضه کرده سال آینده با دو مدل کاملا تازه یک بار دیگر شانس خود را در بازار امتحان می‌کند. مدلهای فور تو که دو در است و مدل چهار در فورفور همزمان در ماه جولای رونمایی خواهند شد. مرسدس بنز در یکی دوسال قبل با رونمایی از کانسپت‌های مختلف گوشه‌هایی از ظاهر این مدلهای تازه را نمایش داده است. 

برچسب ها : مرسدس بنز | مدلهای ۲۰۲۲ | تاریخ : ۲۰۲۲/۱۱/۱۶
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.