عرضه پخش کننده موسیقی جدید سامسونگ

سامسونگ دستگاه اندرویدی خود را با نام گلکسی پلیر ۴٫۲ یا YP-GI1 را به بازار مصرف عرضه کرد.

سامسونگ اعلام کرده است که در حال حاضر این دستگاه تنها در بازار داخلی کشور کره جنوبی و در دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگا بایتی عرضه خواهد شد و به مرور زمان به سایر کشورها هم خواهد رسید.

سامسونگ افزوده است که این وسیله جدید تنها در رنگ سفید شیری تولید شده است. صفحه نمایش این دستگاه ۴٫۲ اینچ است که یک دوربین دو مگا پیکسلی در عقب و یک دوربین وی جی ای در جلو آن را همراهی خواهد کرد.

همچنین این دستگاه دارای بلوتوث، وای فای، میکرو اس دی، بلندگوهای استریو و باتری قدرتمند ۱۵۰۰mAh است.

 

 

با توجه به وجود سیستم عامل اندروید ۲٫۳ این دستگاه می‌تواند همانند یک گوشی همراه اندرویدی تمام برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را ساپورت کند. بطور پیش فرض، سامسونگ برنامه‌های کاربردی بسیار زیادی بر روی این دستگاه نصب کرده است. برای مثال می‌توان به برنامه آفیس، بازی‌های فیفا ۲۰۱۲ و need for speed موجود بر روی آن اشاره کرد .

گفتنی است که پخش‌کننده‌های موسیقی Galaxy Player 4.0 و Galaxy Player 5.0 از کمپانی سامسونگ، پاسخی به پخش کننده موسیقی iPod Touch کمپانی اپل است که مدتیست پادشاه بدون رقیب پخش کننده‌های موسیقی حرفه‌ای است. این دستگاه‌ها برای کسانی که به دنبال دستگاهی مانند گوشی‌های اندرویدی با قابلیت استفاده از کلیه برنامه‌های اندرویدی؛ ولی بدون شیار سیم کارت تلفن هستند، مناسب می‌باشد.

 

» اینترنت و ای تی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.