عرضه کتاب «ماجرای عفاف و حجاب» محمدتقی رهبر در نمایشگاه کتاب

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۵:۳۲:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس فراکسیون روحانیان مجلس با بیان اینکه کتاب «ماجرای عفاف و حجاب» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد، گفت: دراین کتاب تلاش قانونگذاران و دستگاه‌های دولتی و نیروهای انتظامی در امر حجاب و عفاف در جامعه مورد بررسی قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، محمد تقی رهبر  با اشاره به آخرین اثری که به تازگی به رشته تحریر درآورده، اظهارداشت: کتاب «ماجرای عفاف و حجاب» که به موضوع  تلاش قانونگذاران و دستگاه‌های دولتی و نیروهای انتظامی در امر حجاب و عفاف در جامعه می‌پردازد، از سوی انتشارات صدرا در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه می‌شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی این کتاب را کارنامه عملکرد مسئولان در مورد عفاف و حجاب دانست و اشاره داشت: ماجرای عفاف و حجاب حجتی برای  مسئولان و سندی برای آیندگان است تا بدانند و قضاوت کنند که نمایندگان روحانی مجلس هشتم نسبت به عفاف و حجاب و ضرورت امر به معروف و نهی از منکرچه اقداماتی داشتند، و چه کوتاهی‌ها و کارشکنی‌هایی در این زمینه از سوی برخی افراد صورت گرفت.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در رابطه با دیگر آثار ارائه شده خود بیان‌کرد: کتاب «فاطمه الزهرا(س)»، «علی(ع) ابرمرد مظلوم»، «اخلاق و تربینت اسلامی»، «آئین تزکیه»، «پژوهشی در تبلیغ»، «سیاست و مدیریت از دیدگاه امام علی(ع)» از جمله آثاری است که به تالیف و ترجمه اینجانب است و از سوی انتشارات امیر کبیر، سمت، دفتر تبلیغات اسلامی، انتشارات صدرا در نمایشگاه مسال ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم تنوع آثار ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب بیان‌کرد: تنوع موضوعات و آثار اقدامی مناسب است که باعث می‌شود قدرت انتخاب و انگیزه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بالا رود، ولی سزاوار است موقعیت  مناسب‌تری برای ارائه و تبلیغ آثار معارفی در نظر گرفته شود.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رعایت موازین شرعی وآراستگی و پوشش میزبانان و مدعوین در نمایشگاه بین المللی کتاب بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: مصلی بزرگ امام خمینی(ره) میعادگاه سیاسی، عبادی، فرهنگی مردم تهران است و رعایت موازین شرعی در آن مکان یک تکلیف شرعی به شمار می‌رود، ضمن آنکه زیبنده قشر فرهنگی جامعه نیست که به ارزشها بی‌توجه باشد و دراحیاء امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کوتاهی کنند.
رئیس فراکسیون روحانیان مجلس درباره بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ارتقاء فرهنگ است، ازاین رو باید آثار فاخر و ارزشمندی به مخاطب عرضه شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به آخرین اثر خود که هم‌اکنون در حال نگارش است و به موضوع برسی نهضت امام حسین(ع) می‌پردازد، گفت: در این کتاب سعی می‌شود نگاهی نو به نهضت عاشورا، از جمله اهداف، نتایج آن، کربلا و سابقه آن  و موضوع قرآن و امام حسین(ع) داشته باشیم و مطالب ارائه شده به گونه ای گردآوری و نگاشته بشود که برای نسل جوان جذاب و مفید باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۷۳۲۱۱۴۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.