عرضه یافته‌های بیوتکنولوژی از فردا/ برگزاری نمایشگاه هنر و زیست‌فناوری

۲۵م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد توسعه زیست فناوری به منظور شناسایی و معرفی فعالان حوزه زیست فناوری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورود به بازارهای جهانی به ویژه در منطقه و کشورهای اسلامی اقدام به برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه زیست فناوری ایران کرد.

 

در این دوره از جشنواره دستاوردهایی از شرکت و موسسه تولیدی، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، مراکز، انجمن‌ها و موسسه علمی برتر، متخصصان ایرانی مقیم خارج از کشور در زمینه زیست فناوری و متخصصان برتر غیر ایرانی شرکت عرضه خواهد شد.
 

در روزهای برگزاری این نمایشگاه هر روز نشست‌های علمی و تخصصی با مباحث مختلف برای دانشجویان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.
 

روند توسعه زیست فناوری تا ژنوم انسان، نقش زیست فناوری در جامعه، طراحی و انتقال میکرو DNA، بررسی بیان ژن Real time PCR، آشنایی با روش‌های مهندسی ژنتیک، کاربرد نانو زیست فناوری در داروسازی، مهندسی بافت و داربست‌های زیست تخریب پذیر، تمایز سلول‌های بنیادی به رده‌های استخوانی، غضروفی و چربی، کشت سلولی و استخراج اسیدهای نوکلئیک از جمله موضوعات نشستهای علمی این جشنواره است.
 

درکنار این جشنواره و نمایشگاه اولین نمایشگاه هنر و زیست فناوری در شاخه‌های عکاسی، کاریکاتور و طراحی پوستر برگزار می‌شود؛ داشتن تسلط کافی و همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز از جمله شرایط شرکت در این نمایشگاه است.
 

براساس اعلام ستاد زیست فناوری به ۵ نفر برتر هر رشته این نمایشگاه جوایز نمایشگاه شامل لوح افتخار و سکه طلا اعطا می‌شود.

 

“فناوری‌های نوین زیستی در خدمت زندگی و سلامت انسان” شعار این دوره از جشنواره زیست فناوری است که از فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ دی ماه ادامه دارد.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.