عرضه یک ساعت هوشمند برای کودکان

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یک شرکت سازنده تجهیزات فناوری ، ساعت هوشمندی را برای کودکان عرضه کرده است که آنها را پیش از والدینشان وارد عصر فناوری های پوشیدنی می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، این ساعت شامل یک دوربین ویدیویی ، ضبط صوت و یک رابط به رایانه خانگی برای دانلود تصاویر و صدا است.
 
 
استفاده از همه اینها از طریق یک صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی لمسی امکان پذیر می گردد، در حالی که این نرم افزار به کودکان کمک می کند تا تصاویر گرفته شده را ویراستاری و دستکاری کنند.
 
این فناوری به همین قابلیت ها محدود نمی شود و ساعت هوشمند    Vtech Kidizoom  شامل حسگر حرکتی، سه بازی ویدیویی، یک ساعت شماته دار، زمان نگار و کرونومتر نیز می گردد.
 
جدا از همه اینها این ساعت ۳۹٫۹۹ پوندی به کاربر امکان می دهد بین صفحه نمایشگر معمولی آنالوگ یا اعداد دیجیتالی ساده یکی را انتخاب کند.
 
 
 
شرکت های فناوری مهم و بزرگ وارد بازار فناوری های پوشیدنی شده و همه چیز از دست‌بند ناظر بر ضربان قلب گرفته تا جوراب هایی که می توانند طول گام ها را اندازه گیری کنند از جمله محصولات تازه این شرکت ها است که برای سال جاری تولید کرده اند.
 
اگرچه سامسونگ و گوگل پیش از این ساعت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده و اپل نیز به زودی به این بازار می پیوندد اما عرضه ساعت هوشمند  VTech برای کودکان پنج ساله به این معناست که کودکان تحول فناوری پوشیدنی را حتی پیش از والدین خود تجربه می کنند.
 
این شرکت پیش از این نیز فناوری هایی را برای کودکان عرضه کرده است که از جمله آن می توان به عرضه  "آی پد برای کودکان" در سال قبل اشاره کرد که تبلتی برای کودکان یک ساله به بالا بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.