عرضه ۱۰ درصد محصولات بصورت سفارشی

شرکت خودروهای سفارشی با همکاری سازمان فروش ایران خودرو در سال جاری ۱۱ هزار دستگاه رهیاب چند منظوره به مشتریان عرضه کرده است که تا پایان سال به بیش از ۵۰ هزار دستگاه افزایش می یابد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، محسن پورسعیدی مدیر عامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو – آپکو – ، با بیان این مطلب گفت : سیستم رهیاب خودرو افزون بر کارکردهای اصلی شامل تشخیص موقعیت مکانی و هدایت بهینه کاربر از لحاظ زمان و مسافت باقی مانده تا مقصد، با داشتن چهار گیگابایت حافظه داخلی امکاناتی از قبیل ارتباط با بلوتوث و پخش فایل های صوتی و تصویری برای راننده و همراهان را فراهم می‌کند.

وی افزود: رهیاب چند منظوره آپکو با اطلاعات کامل ۱۶۰ شهر و جاده‌های بین شهری، کامل‌ترین پوشش جغرافیایی نقشه‌های موجود ناوبری ایران را دارد.

پورسعیدی تعداد نمایندگی های آپکو در سراسر ایران را ۸۰ نمایندگی مجاز اعلام کرد که تا پایان سال به ۱۵۰ افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل آپکو کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایتمندی مشتریان و حجم فروش بر اساس برنامه را مبنای اصلی ارزیابی و رتبه بندی نمایندگی های آپکو دانست و گفت: رشد کمی و کیفی نمایندگی های مجاز، از موارد مهم در چشم انداز پنج ساله ایران خودرو و حرکت در مسیر طراحی، تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش در حوزه خودروها و قطعات سفارشی، از ماموریت های این شرکت است.

وی تصریح کرد: براساس چشم انداز پنج سال آینده، ۱۰ درصد از محصولات ایران خودرو به صورت سفارشی عرضه می شود و این این شرکت ۳۰ درصد بازار قطعات سفارشی خودرو را هدف گذاری کرده است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.