عرضه ۴۴ هزار تیر آهن شرکت ذوب آهن در بورس کالای ایران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا شاهد عرضه ۴۴ هزار تن تیرآهن ۱۴، شرکت ذوب آهن اصفهان به صورت سلف و به قیمت ۱۸ هزار و ۱۰۰ ریال می باشد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، “یکشنبه ۱۳ مردادماه”، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، شرکت ذوب آهن اصفهان، با ۴۴ هزار تن تیرآهن ۱۴ به صورت سلف و به قیمت ۱۸ هزار و ۱۰۰ ریال در تالار معاملات حاضر می گردد.

این شرکت همچنین، ۲۲۰۰ تن تیرآهن ۱۴ را به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۲۰۰ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان که در این روز عرضه می گردد می توان به ۷۶۵۶ تن تیرآهن ۲۷، ۷۹۲۰ تن تیرآهن ۲۴، ۷۶۵۶ تن تیرآهن ۲۲ و ۸۶۲۴ تن تیرآهن ۲۰ اشاره کرد.
 
گروه مس نیز، در صورت تقاضا، شاهد عرضه ۳۷۰۰ تن مس کاتد و ۱۳۰۰ تن مس کاتد ۲ شرکت صنایع ملی مس ایران به قیمت پایه ۱۸۵ هزار و ۳۲۰ ریال برای هر دو، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، شرکت پالایش نفت شیراز با ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۵۷۸ ریال در تالار معاملات حضور می یابد.

همچنین، ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تندگویان تهران به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۷۵ ریال عرضه می گردد. شرکت پالایش نفت اصفهان نیز ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم را به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۷۵ ریال روی تابلوی عرضه می برد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی و گروه فولاد، علاوه بر عرضه محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان، شاهد عرضه ۱۱۰۰ تن سبد نبشی ۸،۱۰،۱۲ شرکت فولاد اصفهان، ۱۱۰۰ تن میلگرد A2-12 شرکت فولاد کرمان، ۵۵۰۰ تن سبد میلگرد A3-14-25 گروه ملی صنعتی فولاد ایران، ۲ هزار تن تیرآهن ۱۴ مجتمع جهان فولاد غرب و ۲۲۰۰ تن سبد میلگرد A3-18-25 مجتمع کارخانجات فولاد نطنز است.

در گروه آلومینیوم نیزشرکت ایرالکو، در صورت تقاضا، یکهزار تن بیلت ۶۰۶۳-۷ را به قیمت پایه ۶۸ هزار و ۹۹۶ ریال عرضه می کند. این شرکت همچنین، ۱۲۰ تن انواع بیلت را روی تابلوی عرضه می برد.

از دیگر محصولاتی که در این روز، در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می گردد می توان به ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها شرکت ملی مس ایران و یکهزار تن کک متالورژی ۸۰-۲۵ شرکت کک سازی زرند اشاره کرد.

این گزارش ممتاز به نقل از حاکی است،در صورت تقاضا، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، علاوه بر وکیوم باتوم شاهد عرضه بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع قیر، آیزوریسایکل، حلال، لوب کات، گوگرد، آمونیاک، الکیل بنزن خطی و پلی اتیلن سنگین LMP است.

شرکت نفت جی با بیش از ۳۴ هزار تن انواع قیر و شرکت نفت پاسارگاد با ۲۳ هزار تن انواع قیر در تالار معاملات حضور می یابند.علاوه بر این، ۲۸ هزار تن انواع لوب کات شرکت های پالایش نفت تندگویان تهران، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس عرضه می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، در این روز و در تالار صادراتی، ۶۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت نگین گام پارس به قیمت ۵۶۰ دلار در هر تن عرضه می گردد.

شرکت قیر اصفهان قیر نیز ۱۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ ریال به قیمت پایه ۵۵۰ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می برد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.