عرضه ۶ سرویس ایرانسل روی LBS

ایرانسل تنها اپراتور کشور است که نسبت به ارائه خدمات روی سرویس مکان‌یابی (LBS) اقدام کرده و ۶ خدمت مختلف را روی آن عرضه کرده است.
به گزارش عصر ارتباط، سرویس افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت، سرویس تبلیغات هوشمند منطقه‌ای، درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت، سرویس اطلاعات شهری، خدمات منطقه طلایی و نقشه مجازی ایرانسل خدماتی هستند که روی این سرویس عرضه شده‌ند.

سرویس افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت از طریق شماره‌گیری کدهای دستوری ویژه فعال می‌شود و قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی مشترک را داشته و می‌تواند پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع  و جذاب را در قالب شارژ شگفت‌انگیز و طرح‌های نوین به صورت منطقه‌ای به مشترکان ارائه کند.

سرویس تبلیغات هوشمند منطقه‌ای نیز می‌تواند به عنوان رسانه‌ای هدفمند و اثربخش در راستای اهداف تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی بر بستر تلفن همراه  عمل کند. این سرویس با ویژگی‌های منحصر به فردی چون امکان اطلاع‌رسانی با استفاده از پیامک یا پیام چندرسانه‌ای به مشتریان هدف در یک محدوده جغرافیایی خاص، ارسال تبلیغات موثر به جامعه هدف بر‌اساس ویژگی‌های مختلف مثل سن، جنسیت، علایق و سطح درآمد، ارسال کوپن و کارت‌های تخفیفی شخصی‌سازی شده و همچنین  با قابلیت مشاهده و تحلیل نتایج کمپین‌های تبلیغاتی، فصل نوینی را در عرصه تبلیغات همراه رقم بزند.

سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس‌های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می‌دهد تا نزدیک‌ترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه‌دهنده خدمات و محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت کنند یا با انتخاب یک نقطه روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت‌ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.

جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قبیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو شامل آدرس و یا نقشه محل و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چندرسانه‌ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.

در درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت نیز آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین‌آلات، پخش‌کننده‌ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم‌ها و فرآیندهای شرکتی و  تعریف خدمات جدید ممکن است.

در سرویس نقشه مجازی ایرانسل (نما) نیز که در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد عرضه شده، شامل نمای خانواده و نمای دوستان است که به کمک آن می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. در صورت استفاده از سرویس نمای خانواده، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند. در نمای دوستان نیز می‌توان موقعیت جغرافیایی دوستان را معین کرده یا محل خود را به آنها اطلاع داد.

در سرویس خدمات منطقه طلایی، اشتراک و استفاده از خدمات منطقه طلایی ایرانسل با تعیین یک محدوده مکانی دلخواه دایره‌شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه ممکن است؛ به‌طوری‌که با استفاده از آن می‌توان به دلخواه نقطه‌ای را انتخاب کرد تا هر گاه تماس‌های خود را تا شعاع ۵۰۰ متری از این نقطه برقرار می‌کنند، از ۱۵درصد تخفیف منطقه طلایی بهره‌مند شوند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.