عروسک وهابی هم به بازار آمد +عکس

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۰/۰۳
تعداد نمایش : ۲۹

به گزارش ممتاز به نقل از شیعه نیوز : در مذهب ساختگی وهابیت تجسم چهره اشخاص و حتی حیوانات حرام است به همین دلیل اخیرا در بازارهای انگلیس عروسکی به نام “رمیساء” به فروش می رسد که مطابق با خطر فکری وهابیت است و در صورت این عروسک چشم، دهان، بینی و غیره کار نشده است و کاملا صاف است. روزنامه انگلیسی “دیلی میل” گزارشی را به این عروسک خاص اختصاص داده و نوشته است: عروسک مذکور باحجاب و با لباس قرمز است و برای کودکان وهابی ساکن انگلیس و مطابق با آموزه های آنها ساخته شده است.

عروسک وهابی هم به بازار آمد +عکس

در ادامه این گزارش آمده است: ناقدان، این عروسک را رد کرده اند، این طرح را احمقانه خوانده اند و افزوده اند این عروسک دیدگاهی عقب مانده را از اسلام به تصویر می کشد در حالی که اسلام و مسلمانان جزئی از فرهنگ جدید هستند. “دیلی میل” می افزاید که نام این عروسک به اسم یکی از صحابه های زن در زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله) است.

“رضوانه” طراح این عروسک به “دیلی میل گفته است: با شیوخ دینی در شهر “لیستر” انگلیس درباره عروسک مذکور صحبت کرده ام و آنها جواز آن را داده اند و این عروسک بی صورت موافق با احکام وهابیت است. صاحب این طرح که یک معلم بازنشسته در “لانکشایر” انگلیس است اعلام کرده که فکر این طرح پس از نگرانی والدینی که پیرامون بازی فرزندانشان با عروسک هایی که صورت داشتند، به ذهنش رسیده است و کار ساخت آن ۴ سال به طول انجامیده است.

اخبار وب سایت ممتاز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.