عروسی که به مادر شوهر «کلیه» اهدا کرد! + عکس

همچنان که ممکن است در هر جای دنیا، مثال‌ها و خاطراتی درباره برخورد بد مادرشوهر‌ها با عروس‌های خود وجود داشته باشد، اتفاقات خوب هم کم رخ نمی‌دهد و البته هیچ کدام قابل تعمیم به زندگی دیگران نیست.
«اریکا ارسنالت» زن ۴۲ ساله آمریکایی از جمله این عروس هاست که قطعا رفتار‌ها و برخورد‌هایش تا مدت‌ها جزء مثال‌های خوب رفتار یک عروس با مادر شوهر حساب خواهد شد چرا که وی کلیه خود را به مادر شوهرش اهدا کرده است.
وی در تشریح علت این رفتار خود گفته است که برای جبران درد جدایی که مادر شوهرش از طلاق او و همسرش متحمل شده این کار را انجام داده است. این زوج در سال ۱۹۹۳ ازدواج کرده و سال پیش از هم جدا شده بودند؛ ثمره ازدواج این زوج دو فرزند ۱۷ و ۱۸ ساله است که با پدر خود زندگی می‌کنند.

عروسی که به مادر شوهر «کلیه» اهدا کرد! + عکس

پس از مشخص شدن مشکل این مادر، پزشکان متوجه شدند که روند انتقال و جذب عضو با فاکتورهای مد نظر تطابق دارد و بعد از یک عمل جراحی موفقیت آمیز کلیه عروس را به مادر شوهر پیوند زدند.
عروس سابق خانواده گفته است که یکی از سخت‌ترین قسمت‌های طلاق برای او، دور شدن از مادر شوهرش بوده است، آن‌ها پس از طلاق نیز با یکدیگر ارتباط داشته‌اند و حتی اریکا با دو خواهر شوهر خود نیز رفت و آمد داشته است.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خرید ملک در آلانیا:

    شرکت بست هوم پیشرو در توسعه ساخت مستغلات در منطقه آنالیا از سال ۲۰۰۴ میباشد.شروع کار شرکت بصورت آژانس املاک بود که در سال ۲۰۰۸ هدف شرکت بر ساخت و فروش املاک آماده تحویل در بهترین مناطق آنالیا قرار گرفت. رزومه شرکت ات به امروز شامل ۱۵ پروژه به متراژ ۲۹۰۰۰ متر مربع میباشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.