عزت‌الله انتظامی چه آرزوهایی دارد؟

۲۴م دیماه ،

 عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما گفت: «دو آرزوی بزرگ دارم که امیدوارم قبل از رفتنم، محقق شود.»

آقای بازیگر سینمای ایران اظهار کرد: «یکی احداث خانه هنرمندان سالمند بود که تا حدود بسیاری با مساعدت بهزیستی محقق شده است و امیدوارم تا سال آینده افتتاح شود.»

وی ادامه داد: «این کار که با همکاری خانه تئاتر انجام می‌شود،‌ در بخش اول به هنرمندان حوزه نمایش اختصاص خواهد داشت.»

انتظامی به آرزوی دومش اشاره کرد و گفت: «دوست دارم خانه‌ام که دو سال است در آن بسته است‌ به بنیاد فرهنگی تبدیل شود و کارهای بزرگی در آنجا اتفاق بیفتد.»

آقای بازیگر دربارهٔ فعالیت‌های تازهش اظهار کرد: «برای بازی کردن بسیار سخت می‌گیرم و معتقدم اگر قرار باشد آدم در هر فیلمی بازی کند فرقی با سریال نخواهد داشت. معتقدم مدیوم سینما با تلویزیون کاملا متفاوت است و به خاطر همین طی این سال‌ها فقط دو بار در سریالی بازی کرده‌ام. یک بار «هزار دستان» و دیگری «محاکمه» که به شدت صحنه‌های آن را کم کردم.»

وی دربارهٔ حضورش در فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» محسن امیریوسفی، گفت: «پیشنهاد بازی در این فیلم به من شد و بارها هم فیلمنامه را خواندم، اما دیدم خودم را در این کار نمی‌بینم و به خاطر همین قبول نکردم.»

انتظامی ادامه داد: «بازی در فیلم «لاله» هم به من پیشنهاد شده بود که در قالب یک شخصیت روحانی مقابل دوربین بروم که آن را هم قبول نکردم. معتقدم نقشی که بازی می‌کنم باید برای خودم ملموس باشد تا آن را بپذیرم.»

این بازیگر دربارهٔ فیلم «قطار زمستانی» خسرو سینایی گفت: «این کارگردان آمد و با هم صحبت کردیم و هم طرف ایرانی و هم طرف لهستانی آماده کار می باشند و قرار است از اردیبهشت فیلمبرداری در تهران آغاز شود. نقش من از زمستان سال بعد در خارج از ایران آغاز خواهد شد و قرار است طی ۲۰ روز در قطاری که بین برلین تا ورشو در حرکت است مقابل دوربین بروم.»

انتظامی که این فیلم را بسیار فوق‌العاده دانست، اظهار امیدواری کرد: «شرایط ساخت آن به خوبی فراهم شود.»

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.