عزت الله انتظامی: حاضرم تجربیاتم را در اختیار جوانها قرار بدهم

عزت الله انتظامی: حاضرم تجربیاتم را در اختیار جوانها قرار بدهمهمراه با چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان -دنا
عزت الله انتظامی: حاضرم تجربیاتم را در اختیار جوانها قرار بدهم
تاریخ درج : ۱۳ تیر
سرفصل : فیلم کوتاه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : آقای بازیگر سینمای ایران با تاکید بر علاقه قلبیش به در اختیار قرار دادن تجربیاتش به نسل جوان گفت: برگزاری کلاس آموزشی در زمان برگزاری جشنواره می تواند باعث رشد سطح فیلم سازی جوانها بشود و در آینده جانشین بزرگان سینمای حرفه ای ایران بشوند.

به گزارش سینمانگار، عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت و ارزنده سینما و تلویزیون ایران درباره استفاده جوانها از وسائل  پیشرفته و مجهز جدید فیلم سازی گفت: جوان هایی که در کار فیلم سازی تسلط و آگاهی دارند موقعی که تجهیزات مطلوب و استاندارد در اختیارشان قرار می گیرد می توانند فیلم های بهتری بسازند و سطح  کاریشان ارتقا پیدا کند.

به گزارش ستاد خبری چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان -دنا، آقای بازیگر سینمای ایران با تاکید بر علاقه قلبیش به در اختیار قرار دادن تجربیاتش به نسل جوان گفت: برگزاری کلاس آموزشی در زمان برگزاری جشنواره می تواند باعث رشد سطح فیلم سازی جوانها بشود و در آینده جانشین بزرگان سینمای حرفه ای ایران بشوند.

بازیگر «هامون» با تاکید بر استمرار برگزاری جشنواره های منطقه ای عنوان کرد: این جشنواره می تواند در صورت استمرار به یک نقطه عطف پرورش و معرفی استعداد های جوان های ایرانی در تمام مناطق کشور بینجامد.

چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از ۱۹ تا ۲۲ تیر ماه با حضور ۱۲ استان البرز، تهران، قزوین، قم، بوشهر، سمنان، مازندران، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و همچنین یزد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد و انجمن سینمای جوانان ایران در یاسوج برگزار می شود.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.