عزت و اقتدار ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا است

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گفت: شهدای سرافراز و عزیز انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی شدند و عزت و افتخار این نظام مدیون ایثار و فداکاری این شهدا است.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، سرهنگ پاسدارحسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اعضای کمیته استقبال از شهدا که در مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد، گفت: شهدای سرافراز و عزیز انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی شدند و عزت و افتخار این نظام در گیتی مدیون ایثار و فداکاری این شهدا است.

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون بذل خون و از جان گذشتگی شهیدان دانست و اضافه کرد: امروز برهمه ما واجب است تا با پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا و اهداف والای آنان باشیم.

سرهنگ‌پاسدار نصیرزاده به جنگ اقتصادی اشاره و تصریح کرد: فشارهای اقتصادی به مثابه گذرگاهی است که ملت شریف ایران مانند دوران دفاع مقدس با عبور از آن، توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و آنان را در رسیدن به اهداف خصمانه‌شان ناکام می‌گذارند.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد تاکید کرد: کمیته استقبال از شهدا به منظور حضور باشکوه کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد تشکیل شده و تلاش می‌شود تا با برنامه‌ای منسجم و هماهنگ با سایر بخش‌های دانشگاه، شاهد استقبالی با شکوه و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های این شهدای گرانقدر باشیم. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.