عزت یک جامعه به عزت ملت وابسته است

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه افزود: امام خمینی (ره) با انقلاب خود راه عزت یابی از طریق ملت را برای ما فراهم کردند و باید در حفظ و توسعه این دستاورد بزرگ تلاش شود.

وی اظهار کرد: اگر خواهان توفیقات بیشتر در جامعه هستیم دین مداری و اخلاق مداری را باید در کشور توسعه دهیم و در اجرای قوانین تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم راه امام (ره) را ادامه دهیم نیازمند پافشاری بر مواضع اسلامی مان هستیم در غیر این صورت و در صورت فاصله گیری از اسلام باید احساس خطر کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: اسلام به ما امنیت، استقلال و آرامش داده است و از برکت اسلام امروز شرف، دانش و توفیقهای علمی فراوانی حاصل شده که به موازات آن دشمنان بسیاری نیز برای ما وجود دارد که آنان دشمنان اسلام نیز هستند و نمی خواهند اسلام اوج بگیرد.

وی افزود: همه آنان علاوه بر دشمنی با اسلام، دشمنان بشریت نیز هستند و به خاطر اینکه می دانند ایرانیان جلودار اسلام و حرکت اسلامی هستند با ایران دشمنی می کنند.

وی همچنین گفت: با یک مدیریت عالی باید برای الگو شدن در کشور گام برداریم و با یک حرکت همسو در این راه نیز موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: مدیران توانمند در اداره آذربایجان غربی و مردم مومن و آگاه جزو نعمتها و سرمایه های استان هستند و این استان با این ظرفیتها می تواند به جایگاه بهتری برسد.

۷۱۲۵/۵۸۱/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۳۴۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.