عزم جدی بهارستان برای کنترل تورم و اصلاح قیمت‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی طرحی در کمیسیون اقتصادی خبر داد که به محض اجرا تورم را کنترل و قیمت‌ها را اصلاح خواهد کرد.

عبدالکریم رجبی نماینده مردم کلاله و مینودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از طرحی در کمیسیون  اقتصادی برای کنترل تورم و کاهش قیمت‌ها خبر داد و گفت: در راستای افزایش ناگهانی قیمت چندین اقلام ضروری جامعه و به دنبال آن افزایش نارضایتی مردم از سیاست‌های اقتصادی کشور، کمیسیون اقتصادی طرحی را دستور کار قرار داده است در صورت اجرا در مهار تورم موثر خواهد شد.

وی افزود: هیات رئیسه و سایر نمایندگان خانه ملت برای همکاری با این طرح اعلام آمادگی کرده و به زودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه اکثر قریب به اتفاق نمایندگان  از روند افزایش قیمت‌ها و نارضایتی قشرهای مختلف جامعه  مطلع هستند  به همین دلیل خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به مشکل افزایش قیمت ها هستند.

وی همچنین به اهرم نظارتی مجلس در کنترل قیمت‌ها اشاره کرد و گفت:‌ در صورت عدم تمکین دولت از طرح تصویبی کمیسیون اقتصادی از ابزار قانونی قوه مقننه برای کنترل تورم و اصلاح قیمت‌ها اقدام خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: بعد از مهلت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه  خود طرح کمیسیون اقتصادی در صحن علنی بررسی و تصویب خواهد شد./ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.