عزم مسئولان ورزش ایران در مبارزه با دوپینگ بسیار جدی است

وزیر ورزش و جوانان:

عباسی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با پدیده دوپینگ عزمی جدی دارد و کاهش ۲۷ درصدی دوپینگ در سال ۲۰۱۱ در ورزش ما بیانگر این امر مهم است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در نهمین اجلاس وزاری ورزش کشورهای آسیا و اقیانوسیه در بانکوک تایلند که پیرامون دوپینگ و مکمل‌های غذایی ورزشکاران برگزار می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با پدیده دوپینگ عزمی جدی دارد و کاهش ۲۷ درصدی دوپینگ در سال ۲۰۱۱ در ورزش ما بیانگر این امر مهم است.

در نهمین اجلاس وزاری ورزش و جوانان آسیا و اقیانوسیه که با حضور وزرا و هیات‌های ورزشی ۲۸ کشور در تایلند آغاز شده است. اعضای شرکت کننده در این اجلاس بر مبارزه با دوپینگ بحث و تبادل نظر می‎کنند.

عباسی در این اجلاس گفت: مسئولان ورزش در کشور ما به صورت جدی و از راه‌های آموزش و اطلاع رسانی به موقع ورزشکاران را نسبت به عواقب استفاده از مواد نیروزا آگاه می‌کنند و خوشبختانه یک عزم جدی برای مبارزه با دوپینگ در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی افزود: در سال ۲۰۱۱با کاهش ۲۷ درصدی دوپینگ در ایران مواجه بودیم و این امر بیانگر جدی بودن مسئولان وررش کشورما در ارتباط با این پدیده است.

محمد عباسی بر پیشرفت ورزش در قاره آسیا تاکید کرد و افزود: اکنون آسیایی‌ها در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی هم‌پای قدرت‌های ورزش دنیا حرکت می‌کنند و یقینا این امرتاثیر فراوانی بر پیشرفت ورزش در همه کشورهای قاره دارد.

وی به پیشرفت ورزش در ایران اشاره کرد و افزود: ما در همه زمینه‌های زیرساختی و حرفه و قهرمانی و همچنین همگانی جهش خوبی طی سال‌های اخیر داشته‌ایم و در زمینه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در بین بانوان نیزموفقیت‌های ما بسیار مثبت بوده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.