عزم ملت، تلاش دشمن برای متوقف کردن پیشرفت کشور را ناکام گذاشت

۲۹م اسفند ،

“دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران” گفت: در سال ۹۱، دشمن با عملکرد خود در صدد جلوگیری از پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی حرکت کرد، اما ملت با تمام ضعف‌هایی که در کشور وجود داشت مسیر رو به جلو را پیمود و توانست در این یک سال به پیشرفت‌هایی در عرصه دفاعی، امنیتی ، پزشکی و هوا- فضا دست یابد.

“علی عبدی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه با باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با محتوای شعار “مقام معظم رهبری” در ابتدای هر سال اظهار داشت: انتخاب شعار رهبری با تمرکز بر بخش‌های مختلف جامعه به ویژه اقشار ضعیف است تا از طریق تحقق بیانات ایشان به نوعی شاهد پیشرفت جهادی تمامی اقشار مختلف در کشور باشیم.

وی ادامه داد: سال ۹۱ تمامی بخش‌های مختلف از جمله مردم، تولید و بازار تلاش خود را کردند تا حد امکان شعار “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” را محقق کنند اما نباید انتظار داشت که در طی یک سال این شعار به طور کامل اجرا شود چرا که تحقق این امر نیازمند زمان است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: رهبری با نامگذاری دهه “پیشرفت و عدالت” فرصتی را به جامعه داده تا با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بتواند از طریق تحقق شعارهای اقتصادی مسیر پیشرفت و شکوفایی را طی کند.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران بیان داشت: در سال ۹۱، دشمن با عملکرد خود در صدد جلوگیری از پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی حرکت کرد، اما ملت با تمام ضعف‌هایی که در کشور وجود داشت مسیر رو به جلو را پیمود و توانست در این یک سال به پیشرفت‌هایی در عرصه دفاعی، امنیتی ، پزشکی و هوا- فضا دست یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.