عزم ملت ایران برای دست یابی به تکنولوژی های روز دنیا

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کـرد : زنده نگه داشتن یـاد و خاطـره شهدا و گرامیداشت رشادت هـای دانشمندان شهید هسته ای ، عزم ملت ایران را برای عبوراز مرز فناوری و دست یابی به تکنولوژی های روز دنیا استوارتر خواهد کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای لاریجانی در یادواه شهدای هسته ای کشور در شازند که بـا حضور خانواده هـای شهدای هسته ای، مردم و مسئولان استان مرکزی  ترتیب یافت گفت: ایثار ، شهـادت طلبی ، حمـایت از رهبری و پیـروی از آرمان های انقلاب رمز موفقیت و سر افرازی ملت ایران است .
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کـرد : زنده نگه داشتن یـاد و خاطـره شهدا و گرامیداشت رشادت هـای دانشمندان  شهید هسته ای ، عزم ملت ایران را برای عبوراز مرز فناوری و دست یابی به تکنولوژی های روز دنیا استوارتر خواهد کرد .
آقای لاریجانی پیروی از ولایت فقیه ، تعامل و دوستی مسئولان و حضور مـردم در صحنه را از عوامل مهم و تاثیر گذار در عبور از موانع و رسیدن به پیشرفت و توسعه همه جانبه عنوان کرد .
رئیس قوه مقننه با اشاره به برجسته سازی تحریم ها توسط رسانه های بیگانه و ایجاد اضطراب در جامعه گفت: دشمن قصـد دارد بـا به پا کردن هیاهوی تبلیغاتی اذهان مردم و مسئولان را از مسائل اصلی کشور دور کنـد غافل از اینکه رهبر آگاه ، مردم شجاع و جوانان متخصص این مرز و بوم ظرفیت های فراوانی برای عبور از موانع ورسیدن به قله های پیشرفت را فراهم کرده اند .
وی افزود: بیداری اسلامی و قطع دست ایادی وحکمرانان خودفروخته کشورهای خاورمیانه ، خروج خفت بار نیروهای اشتغالگر آمریکا از عراق و شکست اهداف استکباری در افغانستان از نتایج بارز ایستادگی مردم در برابر یاوه گویی های استکبار است .
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت تولید ملی با سوق دادن نقدینگی به سمت کانونهای تولید ضمن مهار تورم کلید توسعه اشتغال و خودکفایی کشور است .
لاریجانی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های کشور در حوزه تولید گفت :  مسئولان  باید با به کارگیری تمام توان و ظرفیت ها شرایط خودکفایی هر چه بیشتر کشور در تولید کالاها و اقلام اساسی را فراهم  کنند.
رئیس قوه مقننه گفت: مجلس شورای اسلامی از تمام لوایحی که منجربه افزایش تولید شود حمایت می کند.
در پایان این مراسم تندیس یادواره شهدای هسته ای به خانواده های ایشان اهدا شد .
 


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.