عزیز محمدی به پست سابق خود بر می گردد

 در شرایطی که غلامرضا بهروان همچنان بدون حکم سرپرستی سازمان لیگ فوتبال ایران را برعهده دارد، گمانه زنی ها از کنار رفتن وی و بازگشت دوباره عزیز محمدی به مسولیت سابق خود حکایت می کند. 

به گزارش افکار نیوز بعد از چند فصلی که عزیز محمدی ریاست سازمان لیگ فوتبال را برعهده داشت، پس از انتخاب دوم کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وی که با محمدی زاویه پیدا کرده بود، رای به کنار رفتن وی از مسولیت خود و انتخاب غلامرضا بهروان برای این پست داد. 

اما به نظر می رسد عمر ریاست بهروان در سازمان لیگ به پایان رسیده و فرد دیگری جانشین وی می شود که در این میان در صورتی که کفاشیان بابت لابی عزیز محمدی با مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال، از رئیس سابق سازمان لیگ کینه ای به دل نداشته باشد، عزیز محمدی گزینه اصلی بر عهده گرفتن پست ریاست سازمان لیگ برای فصل جاری خواهد شد. 

انتقاد کارلوس کی روش از برنامه ریزی سازمان لیگ موجب شد تا فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب در سایت رسمی خود به صراحتا از سازمان لیگ انتقاد کند که نوک آن مستقیما به شخص بهروان برخورد می کند. 

این در حالی است که با وجود گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال و با به اتمام مهلت قانونی سرپرستی غلامرضا بهروان، وی به طور قانونی نمی تواند این مسولیت را برعهده داشته باشد. 

بر اساس آیین نامه جدید فدراسیون فوتبال که با اصرار علی کفاشیان به تصویب اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رسید، نایب رئیس دوم سمت ریاست سازمان لیگ را برعهده خواهد داشت.

اما در اساسنامه فدراسیون ذکر شده که اداره کمیته و سازمان لیگ به صورت سرپرستی به مدت یک ماه معتبر است و فدراسیون پس از آن باید بلافاصله با برگزاری مجمع فوق‌العاده و انجام انتخابات تکلیف ریاست را مشخص کند که هنوز این امر اتفاق نیفتاده و با توجه به تغییر احتمالی نیز در مجمع فوق العاده برای عزیز محمدی رای اعتماد گرفته خواهد شد نه غلامرضا بهروان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.