عسکری: اصلا زلزله تبریز هم تقصیر من بود! / سرمربی دوم نمی شوم

۲۵م دیماه ،

سرمربی تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: در مورد بازی های کشورهای اسلامی با فدراسیون همکاری نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فریبرز عسکری که در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن و جام جهانی آروبا هدایت ملی پوشان تکواندو را بر عهده داشت و به تعبیر خودش نتوانست انتظارات را به قول رسانه ها برآورده کند، اصلی ترین گزینه هدایت ملی پوشان برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مکزیک بشمار می آمد و حتی مصاحبه مسئولان نیز این موضوع را نشان می داد اما یک شبه همه معادلات برهم خورد تا مرتضی کریمی جای وی را در تیم ملی بگیرد.

وی که به شدت از این موضوع ناراحت بود، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: اصلا همه اشکالات و نتیجه نگرفتن ها تقصیر من است و حتی مسئولیت زلزله ورزقان و هریس را هم بر عهده می گیرم.

عسکری در پاسخ نسبت به دعدت مجدد وی از سوی فدراسیون برای همکاری مجدد گفت: تاکنون تماسی از سوی فدراسیون با من گرفته نشده و امیدوارم تیم ملی در مسابقات پیش رو موفق باشد. شاید از دیدگاه بعضی ها من عامل ناکامی ها بودم و همه آنها را به گردن می کیرم و دوست دارم از این پس تکواندو موفق باشد!

وی تصریح کرد: هرگز سرمربیگری تیم ملی را برای مسابقات کشورهای اسلامی در سال آینده نمی پذیرم چون حتما فدراسیون از عملکردم ناراضی بوده که نخواسته در تیم ملی اصلی باشم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.