عسگراولادی: همه باید اطاعت از ولی امر مسلمین را مدنظر قرار دهیم

۰۹اردیبهشت،

دبیرکل جبهه خط امام و رهبری با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری دربارهٔ انتخابات گفت که همه باید اطاعت از ولی امر مسلمین را مدنظر قرار دهیم و برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب الله عسگراولادی در مراسم بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س) با مورد توجه قرار دادن انتخابات پیش رو اظهارکرد: با توجه به اینکه ولی امر مسلمین در این انتخابات خواستند که حماسه پرشور رقم بخورد و پرشرکت‌کننده‌ترین انتخابات را داشته باشیم، همچنین با مدنظر قرار گرفتن این موضوع که براساس آمار، بانوان ۵۵ درصد جمعیت کشور می باشند، همه باید برای شرکت در انتخابات تهییج و تشویق کنیم و اطاعت از ولی امر مسلمین را مدنظر قرار بدهیم.

وی در ادامه سخنان خود از عملکرد رییس جمهور در چند سفر استانی انتقاد کرد و گفت: من به پرچم‌بخشی رییس جمهور محترم در چند سفر استانی انتقاد دارم. روزی که خواستند این پرچم را تنظیم کنند، تعدادی از طراحان طرح‌هایی آورده بودند. یک طرح عکس مبارک امام و طرح دیگر نام مبارک امام بود و طرح دیگر هم نام حضرت محمد (ص) را داشت و طرح دیگر نام پنج تن، طرحی نام امیرالمومنین (ع)و طرحی دیگر حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و طرح دیگر هم طرح امام زمان (عج) داشت. پس از آن طرح‌ خدمت حضرت امام (ره) رسید و الله را پیشنهاد کرده بودند و امام فرمودند این درست است.

وی افزود: امام فرمودند که نه تنها الله برای ما شیعیان و مسلمین و ادیان الهی بلکه برای تمام موحدین زیباست.

عسگراولادی افزود: امام فرمودند ما این پرچم را بلند نگه می‌داریم تا ان‌شاءالله به محضر مولایمان حضرت ولی‌عصر (عج) تقدیم کنیم و من به رییس جمهور محترم این تذکر را داده و می‌دهم که این پرچم میراث رییس جمهور ما نیست که به هرکس که بخواهد آن را هدیه کند و یا به وراث نشان بدهد. این پرچم پرچمی است که ولی فقیه زمان باید به دست مولا امام عصر (عج) بدهد.

وی تاکید کرد: اطرافیان رییس جمهور و خود ایشان باید به گوش باشند که در این ماه‌های آخر خدمت، شیاطین و بعضی ساده‌اندیشان، ایشان را وادار نکنند، کارهایی کنند که شان ولی فقیه است. این پرچم باید حفظ شود تا به محضر ولی عصر (عج) تقدیم شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.