عسگراولادی: ۴۰ کاندیدای ریاست جمهوری داریم

۰۹م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، حبیب‌الله عسگراولادی در حاشیه مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران دربارهٔ دیدار با جامعتین گفت: دیدار با آیت‌الله یزدی احتمالاً‌ جمعه هفته آینده انجام می‌شود و در خصوص کلیات انتخابات صحبت خواهیم کرد و جبهه از بهمن و اسفندماه سال جاری ورود مصداقی به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خواهد داشت.
وی در خصوص سازوکار انتخاباتی این جبهه تصریح کرد: ما در انتخابات آینده ۴۰ نامزد خواهیم داشت که ۲۵ نفر از آنها اصولگرا و ۱۵ منفرد و اصلاح‌طلب خواهند بود و ما از ۲۵ نامزد حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر از آنها را دعوت خواهیم کرد و با آنها جلسه خواهیم داشت.
دبیرکل جبهه پیروان افزود: گفتمان انتخابات و حرکت بر طبق آهنگ رهبری و دغدغه‌های مردم، برنامه‌محوری بر اساس این گفتمان برای دولت‌های آینده و ارائه پیشنهادها برای مصادیق، محورهای این جلسه خواهد بود.

بعید میدانم اصلاح قانون انتخابات به دور دیازدهم برسد
عسگراولادی دربارهٔ اصلاح قانون انتخابات در مجلس گفت: دربارهٔ قانون انتخابات نظری ندارم و به نظرم بعید است که به دوره یازدهم برسد.
وی همچنین در رابطه با اظهارات اخیر موسوی‌خوئینی‌ها در مورد عدم اعلام برایت از سران فتنه تصریح کرد: آقای موسوی خوئینی‌ها اختیار دارد که اعلام برایت نکند، اما طبیعی است که مردم نمی‌پذیرند؛ فتنه‌گران کارهای زشتی علیه خط امام و امام حسین(ع) انجام دادند، اما نمی‌گویم که نامزدها این کارها را کرده‌اند و در واقع بنده آن نامزدها را اهل فتنه می‌دانم، بلکه اهل فتنه دور آنها جمع شده‌اند. آنها می‌گویند که ما نباید اعلام برایت کنیم چرا که خودمان موسوی را معرفی کرده‌ایم، اما در حال حاضر بحث ما این است که این جریان در دوران انتخابات در خیابان‌ها آشوب کردند؛ آیا شما موافق این میباشید، آیا شما موافق شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران میباشید؟
وی دولت وحدت ملی را طرحی پوچ ارزیابی کرد و افزود: ما نمی‌توانیم با کسانی که هنوز خود را از براندازان جدا نکرده‌اند وحدت کنیم، چراکه وحدت ما ایمانی بوده و با وحدت ملی شدنی نخواهد بود و وحدت ما آهنگ ولایت دارد. اگر ما بخواهیم در چنین طرحی نخست وزیر سابق را در فهرست وحدت ملی بیاوریم قطعاً مقابل مردم قرار گرفته‌ایم، ما باید خود را با آهنگ ولایت تطبیق دهیم و اگر آقای موسوی خوئینی‌ها نمی‌خواهد برایت بجوید، نجوید.
عسگراولادی ادامه داد: در سال ۸۸ وقتی که وزارت کشور سلامت انتخابات را اعلام کرد، مقام معظم رهبری حکم رییس‌جمهور را تنفیذ کرد و مجلس نیز آن را تأیید کرد، اگر کسی بگوید که تقلب شده مقابل نظام قرار گرفته است، چرا که نمی‌توان گفت رهبر مقام معظم انقلاب تقلب را تنفیذ کرده‌اند.

شخص رییس‌جمهور به عنوان یک شهروند حق دارد که برای انتخابات پیش رو نامزد معرفی کند
عسگراولادی هچنین در مورد برنامه‌های انتخاباتی جریانی موسوم به جریان انحرافی برای انتخابات یازدهم گفت: جریان انحرافی کارهایی انجام می‌دهد و می‌گوید که تغییر استانداران و فرمانداران به وسیله این جریان صورت می‌گیرد، اما آنها خودشان موضعی نگرفته‌اند.
وی تصریح کرد: شخص رییس‌جمهور به عنوان یک شهروند حق دارد که برای انتخابات پیش رو نامزد معرفی کند و مجموعه وی نیز از چنین حقی برخوردار است.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.