عسگری: بسیار از مشکلات ما از خود جامعه داوری است/ بعضی منافعشان را در خطر می‌بینند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

26-1.JPG

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: بسیاری از مشکلات داوری کشور iبه سبب گفتاری و رفتار بعضی از اعضای جامعه داوری است.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شایعات چند روز اخیر مبنی بر درگیری لفظی وی با فریدون اصفهانیان و انتقادهای علی خسروی گفت: متاسفانه بیشتر مشکلات ما از داخل جامعه داوری ناشی می‌شود. بعضی که با کارهای ما منافع خود را در خطر می‌بینند این شایعات را مطرح می‌کنند، وگرنه اگر بدانند که هر کسی چه وظیفه‌ای دارد این طور حرف نمی‌زنند.

وی درباره قانون ممنوعیت حضور ناظران داوری در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها هم اظهار نمود: پس از آن که در حاشیه مسابقه‌های زیر ۱۶ سال آسیا و در کلاس نیم روزه توجیهی ناظران داوری، الطریفی، مدرس فیفا این مسئله را عنوان نمود، تصمیم گرفتیم که این قاعده را در کشور اجرا کنیم، چون الطریفی هیچ قانونی را از طرف خودش بیان نمی‌کند بلکه یقینا این قانون در فیفا موجود است.

عسگری ادامه داد: با این که از صحت وجود چنین قانونی اطمینان داشتم، باز هم از فیفا استعلام گرفتم و مسئولان کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در جواب من ایمیلی زدند و گفتند که ناظران فعال در مسابقه‌ها حق شرکت در برنامه‌های آنالیز داوری در رسانه‌ها و تلویزیون را ندارند. متاسفانه وقتی این قانون را اجرا نمودیم iبه مزاج بعضی‌ها خوش نیامد و گفتند که این قانون من‌درآوردی است!

رییس دپارتمان داوری همچنین در واکنش iبه انتقادهای سهرابی، داور بین‌المللی فوتسال که قرار است در جام جهانی این رشته قضاوت کند، گفت: چه کسی گفته دپارتمان iبه این داور بازی نداده است؟ تا وقتی که مسابقه‌های لیگ فوتسال برگزار می‌شد، این داور هم سوت می‌زد ولی اکنون سه هفته است که لیگ تعطیل شده، بنابراین بازی‌ای نمی باش که او بخواهد سوت بزند!

به گزارش تفسیری ایسنا، چندی پیش سهرابی با انتقاد از دپارتمان داوری فوتبال گفته بود که این دپارتمان iبه تعداد کافی بازی iبه او نمی‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.