عسگر اولادی:کجا گفته ام موسوی و کروبی نقشی در فتنه نداشته اند/آدرس غلط به مردم ندهید، سر فتنه آمریکاست

۲۰م دیماه ،

حبیب الله عسگراولادی در گفتگو با مهر با توضیح در خصوص اظهارت اخیر خود در مورد عملکرد موسوی و کروبی در فتنه گفت: حرف های بنده در خصوص بازخوانی فتنه سال ۸۸ قدری متفاوت با قرائت بعضی در مورد پایداری و اصل فتنه و کارگردانان و عمله و اکره آن بود به همین سبب واکنش های متفاوت داشت.

او اولین بار در حاشیه نشست جبهه پیراون خط امام و رهبری  به مناسبت ۹ دی این سخنان را بیان کرد. اگر چه در سال ۹۱ سخنان عسگر اولادی به تبرئه موسوی و کروبی ترجمه شده است، اما پیش از این در اواخر مجلس هشتم حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران که در آن دوران نماینده مجلس هشتم بود بعد از قرائت گزارش  کمیسیون اصل نود در خصوص  ۲۵ بهمن قرائت شد در سخنانی آمریکا و انگلیس را سران فتنه خواند.

سخنانی که البته در آن دوران بازتابی همچون اظهارات عسگر اولادی نداشت. رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، هم در گفت وگوی امروز  خود تاکید کرد است: حرف بنده این است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم مکار انگلیس سران فتنه سال ۸۸ بودند. اگر کسی توفیق پیدا نکند این مفهوم را درک کند قطعا در فتنه آینده گرفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: حرف دوم بنده این بود که عده ای در این فتنه گرفتار شدند و به نوعی هم در بسترسازی آن شرکت داشتند. هرچه خوبان انقلاب به آنها نصیحت کردند با سران فتنه مرزبندی کنید گوش نکردند. عده ای فتنه گر هم دور اینها را گرفتند و آن شد که همه دیدیم. 

 دیگر اظهارات وی به نقل از مهر به شرح زیر است:

*ما باید فضایی را در سپهر سیاست ایران بوجود بیاوریم تا تکرار شرارت فتنه سال ۸۸ به صفر نزدیک شود .باید آنهایی را که اسیر و مفتون واقع شدند نجات دهیم تا بتوانیم فصل سربازگیری دشمنان از خیمه انقلاب را پایان یافته سازیم. ممکن است در بازگشت کسانی که فریب دشمن را خوردند به خیمه انقلاب توفیق نداشته باشیم، اما اصراری هم نباید این طرف وجود داشته باشد که آنها همچنان فاصله خود را با انقلاب و مردم حفظ کنند.

* طی سه سال قبل بسیاری از کسانی که از روی غفلت به دام فتنه گران افتاده بودند به دامن انقلاب برگشته اند. ممکن است هم جایی رسما نگفته باشند، اما خودشان می دانند به بیراهه رفته بوده و برگشته اند.

*  برخی  اهانت کردن و تقبیح و مسابقه گذاشتن در بدو بیراه گفتن به کسانی که اسیر فتنه بوده و می باشند نوعی سیاست ورزی می دانند . به نظر اینجانب بطور قطع اشتباه می کنند.

* راه هایی هم برای مقابله با سران فتنه یعنی آمریکا و غرب وجود دارد باید آن را تجربه کرد شاید هزینه های نبرد نرم با آمریکا را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهیم.

* می‌گویند بنده گفته ام موسوی و کروبی نقشی در فتنه نداشته اند.  نمی دانم بعضی که مواضع بنده را در قبل از انتخابات و بعد از انتخابات رصد کرده اند و می دانند بنده در صف مقدم از حریم ولایت و انقلاب حرکت کرده ام و این ثبت است در رسانه ها؛ من کجا این حرف را زده ام.

*بنده می گویم آدرس غلط به مردم ندهید. سر فتنه آمریکاست برای همین امام و رهبری همیشه لبه تیز حمله خود را به سمت آمریکا می گیرند. موسوی و کروبی و شماری از اشخاصی که در طول انقلاب خدماتی به نظام و انقلاب و رهبری داشتند در فتنه سال ۸۸ گرفتار شده اند. عده ای دور آنها را گرفتند و نگذاشتند پیام مردم و خیرخواهی رهبری به آنها برسد.

*بنده صریحا گفته ام که آنها در برابر نظام و مردم ایستاده بودند و باید پاسخگو باشند. مردم و نظام با کسی شوخی ندارند. روز ۹ دی همه دیدند عکس العمل مردم را، این را نمی شود از صفحه تاریخ معاصر پاک کرد.

* راه برای آنهایی که غافلانه در خط شیطان عمل کرده اند بسته نیست.  آنها با تبری جستن از فتنه و کارگزاران فتنه می توانند در صفوف مردم قرار گرفته و از شیطان بزرگ دوری گزینند و تولی به ولایت را همراه مردم با اخلاص جلائی مناسب بخشیم.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.