عشق ورود به دانشگاه باید با مهارت آموزشی جایگزین شود

۲۶اردیبهشت،

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به منظور افزایش کمی و کیفی آموزش های مهارتی باید جهت گیری های شغلی به سمت این آموزش حرکت کند.

علی فروزش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از موثرترین راه هایی که می تواند به آرمان های بلند کشورمان جامعه عمل بپوشاند آموزش و بهسازی منابع انسانی است چرا که توسعه پایدار اقتصادی در گرو توجه به سرمایه های نامشهود منابع انسانی است که پس از کسب آموزش های لازم رشد پیدا می کنند.
وی افزود: با این رشد است که می توان اهداف راهیابی به توسعه را مشخص و معین کرد و سپس با استفاده از علم و آگاهی های کسب شده ابزارهای لازم برای نیل به اهداف را با دست خود ساخت.
فروزش در ادامه با تأکید بر ضرورت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در کشور تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای زمانی به درستی تحقق پیدا می کند و نقش حقیقی خود را در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ایفا می کند که جایگاه و منزلت خود را به ویژه در میان جوانان بیابد.
مدیرکل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: برای تحقق و رشد مهارت آموزش در کشور باید جهت گیری های شغلی بر عشق ورود به دانشگاه و کسب مدرک غلبه کند و این ضرورت بر باور جوانان بنشیند و در این صورت است که علاوه بر افزایش کمی و کیفی آموزش ها در اثر نزدیک شدن آموزش به محیط واقعی کار، یادگیری با نیازهای بازار کار همسو و هماهنگ می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.