عشق و انتقام در زمانه

جام جم آنلاین: حسن فتحی سریال ۴۵ قسمتی «زمانه» را به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه برای شبکه سه سیما می‌سازد.

از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به حمید گودرزی، حسین محجوب، مهرانه مهین‌ترابی، پریناز ایزدیار، شهرام قائدی، مهران احمدی، رویا میرعلمی، حسین مهری، آیدا فقیه‌زاده، تبسم هاشم، فریبا متخصص، معصومه آقاجانی، ویدا جوان، صبا آقاجانی، حشمت آرمیده، بهنام قربانی و… اشاره کرد.

عفیفه، تهیه‌کننده «زمانه» درباره داستان این سریال به جام‌جم گفت: زمانه حکایت آدم‌هایی است که در کشمکش عقل و احساس، اسیر طاعون نفرت شده و با تیر انتقام، عشق را گردن می‌زنند.

وی افزود: فیلمنامه «زمانه» را علیرضا کاظمی‌پور، سعید جلالی و سعید تشکری نوشته‌اند و داستان آن درباره پسر جوانی به نام بهزاد (حمید گودرزی) است که عموی متمولی به نام حسام (حسین محجوب) دارد. او قرار است با دخترعموی خود ازدواج کند تا این‌که رازی برای او برملا می‌شود که زندگی او را دچار تغییراتی می‌کند و …

عفیفه، درباره روند تصویربرداری این سریال گفت: لوکیشن‌ها همه در تهران است و در حال حاضر گروه مشغول تصویربرداری در منطقه سعادت‌آباد بوده و تاکنون ۷۰ درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است.

وی با بیان این‌که «زمانه» به مسائل روز و جوانان درجامعه ما می‌پردازد، افزود: تصویربرداری این مجموعه از اسفند سال پیش شروع شده و امیدواریم بتوانیم این سریال را تا آذرماه امسال به شبکه سه تحویل دهیم.

حسن فتحی که کارگردانی این کار را به‌عهده دارد، در کارنامه حرفه‌ای خود ساخت مجموعه‌های موفقی چون «در مسیر زاینده‌رود»، «مدار صفردرجه»، «میوه ممنوعه»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم» و «چرخ و فلک» را دارد.

از عوامل تولید این سریال می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین احمدی، مدیر صدا: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه و لباس: امیر زاغری، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ژاله آنت، دستیار اول کارگردان: محمدرضا رستمی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان، جانشین تولید: ناصر هادیانفر، برنامه‌ریز: مجتبی خادم‌زاده، تدوین و صداگذاری: بابک رضاخوانی، مدیر تولید: نعمت گودرزوندچگینی و شعر: افشین یداللهی اشاره کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.