“عصبانیتم را با گاز گرفتن خالی کردم”

۲۱خردادماه،

مهاجم لیورپول با عذرخواهی دوباره به خاطر گاز گرفتن مدافع چلسی اعلام کرد عصبانیتش را روی او خالی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ لوییس سوارز در دیدار لیورپول با چلسی در چارچوب رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر انگلیس، دست برانیسلاو ایوانوویچ را گاز گرفت و با محرومیتی ۱۰ جلسه‌ای روبه‌رو شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه در گفت‌وگویی اعلام کرده یک بار دیگر سبب افت خودش و باشگاه لیورپول شده است. او در حالی که هنوز ۶ جلسه از محرومیتش باقی مانده، بار دیگر از همه عذرخواهی کرده است.

«می‌دانم که در قضیه ایوانوویچ اشتباه بزرگی مرتکب شدم. اشتباه من بود. او به من هیچ کاری نداشت. عصبانی بودم زیرا پیش از آن یک پنالتی را گل نکرده بودم. به همین خاطر کنترل خودم را از دست دادم و آن کار را انجام دادم. دیگر نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. یک بار دیگر عذرخواهی می‌کنم ولی نمی‌دانم چرا واکنش‌ها به رفتار من اینقدر بسیار بود.»

در نشریه‌های مختلف در مورد انتقال سوارز به رئال مادرید صحبت‌های بسیاری شده است. او تاکید کرده به خاطر جوی که رسانه‌های انگلیسی در مورد بعضی رخدادها ایجاد می‌کنند، از فضای حاکم در این لیگ خسته شده و می‌خواهد لیورپول را ترک کند.

«دوست دارم در کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید به میدان بروم. هیچ وقت نمی‌دانید در آینده چه رخ می‌دهد. همه چیز پیچیده است.»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.