عصر امروز ˝رسوایی˝ برای روحانیون اکران می‌شود

اختصاصی خبرگزاری هنر/

فیلم ˝رسوایی˝ امروز(هفت اسفندماه) برای ائمه جمعه سراسر کشور اکران می‌شود تا شبهات این فیلم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر، فیلم “رسوایی” امروز برای ائمه جمعه سراسر کشور و اهالی حوزه علمیه قم اکران خواهد شد. حاشیه های ایجاد شده برای این فیلم اکران”رسوایی” در نوروز ۹۲ را در هاله ای از ابهام قرار داه است.

“رسوایی” قرار است عصر امروز برای ائمه جمعه روحانیون سراسر کشور اکران شود و تا شبهاتی که پبرامون این فیلم ایجاد شده است برطرف شود و فیلم در نوروز ۹۲ اکران شود.

پیش از این، “رسوایی” برای تعدا بسیاری از علما و کارشناسان حوزه علمیه قم به نمایش در آمده بود و نظرهای مثبت از سوی کارشناسان حوزه دین ارائه شده است. این دومین اکران فیلم برای ائمه جمعه و روحانیون است. حاشیه ها و فشارهایی برای تازه ترین فیلم ده نمکی ایجاد شده است تا این فیلم به اکران نوروزی نرسد.

“رسوایی” داستان افسانه دختر بدنام محل است که مورد توجه همسایه‌ای از اهالی است به سبب بدهی‌های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می‌کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مصائبی می‌شود و…

فیلم سینمایی “رسوایی” برخلاف سه‌گانه “اخراجی‌ها” روایتی اجتماعی دارد و اثری طنز به شمار نمی‌آید.
الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیر دژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی، محبوبه بیات و ارسلان قاسمی بازیگران تازهترین فیلم مسعود ده‌نمکی می باشند.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.