عصر امروز صورت گرفت:بررسی مسائل و مشکلات دو وزارتخانه دفاع و نفت در کمیسیون صنایع مجلس

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۷:۰۳:۴۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، با اشاره به حضور رستم قاسمی و سردار احمد وحیدی در کمیسیون متبوعش، گفت: عمده مشکلات وزارتخانه‌ها مشکل منابع مالی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، روح‌الله عباسپور در تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز –سه‌شنبه ۱۳ تیر- کمیسیون صنایع و معادن، از حضور وزیران نفت و دفاع  در این کمیسیون خبر داد و افزود: برنامه دعوت از وزارتخانه‌های مربوط به کمیسیون صنایع و معادن به این کمیسیون دعوت می‌شوند، در واقع این دعوت‌ها جزو برنامه‌های کمیسیون است.
نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست‌ها گزارشی از برنامه‌های کاریشان درباره برنامه پنجم و اجرای بودجه‌های سالیانه دریافت می‌کنیم، از سوی دیگر آنان نیز تنگنا و مشکلاتی که در مسیر اجرای قانون پیش آمده را مطرح می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه عمده مشکلات وزارتخانه‌ها مشکلات منابع مالی است، تصریح کرد: وزارت نفت نظرش این است که سرمایه‌گذاری برای توسعه نفتی هزینه‌های زیادی دارد؛ اما در عین حال در کمتر از یکسال بازگشت سرمایه دارد ؛ زیرا هزینه تولید هر بشکه نفت۲۰ تا ۲۵ هزار دلار می‌شود؛ اما در یکسال بازمی‌گردد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۹۰۳۴۵۸۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.