عضویت ۳۹ هزار نفری شهروندان شمال تهران در کانون های هفت گانه جشنواره شکوفا

۰۹ام بهمن ،

باتوجه به گستردگی و فراگیری جشنواره شکوفا درجذب همه سنین، سلیقه ها وتوا نمندی ها، بیش از ۳۹ هزار نفر از شهروندان شمال تهران به عضویت کانون های هفت گانه این جشنواره درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهرداری منطقه یک، محسن جلالی معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: جشنواره شکوفا با هدف توسعه IT در محلات و بهبود کیفیت زندگی شهری با استفاده از جذابیت‌های فناوری اطلاعات و تلفیق آن با باورها و ارزش‌های اسلامی و ایرانی راه اندازی شده است.
وی افزود : منطقه یک به عنوان دبیرخانه اجرایی کانون وبلاگ نویسی شهر تهران انتخاب شده و ازابتدای اجرای طرح شکوفا تا کنون توانسته  با همکاری مدیران ITسراهای محلات اقدام به معرفی بخش ها و زمینه های مختلف رقابتی جشنواره شکوفا در محلات، مدارس، مساجد، ورزشگاه ها و دیگرمکان های عمومی منطقه نماید و جمع کثیری از شهروندان را به مشارکت دراین عرصه اجتماعی،فرهنگی وهنری دعوت کند .   
جلالی تصریح کرد: متقاضیان در هفت رشته وبلاگ نویسی،رسانه‌های دیجیتال،رباتیک،برنامه‌نویسی موبایل،توسعه مهارت‌های رایانه‌ای، طراحان گرافیکی وبازی‌های رایانه جذب شدند  و در حال حاضر نیز مسابقات رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای به پایان رسیده و جشنواره در سایر بخش ها ادامه دارد و ۱۶ اسفندماه مراسم اختتامیه آن برگزارمی شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.