عضو تیم ملی ووشو:مقابل ووشوکاران چینی باید چابک و جنگنده بود

امیر فضلی،روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در میدان مبارزه، حریف ممکن است از کوچکترین فرصت استفاده کند، لذا هرگز نباید وی را دست کم گرفت.

وی با بیان اینکه چینی ها قدرت بلامنازع در ورزش ووشو هستند، اظهار داشت:ازاینکه در بازی روز نخست چهارمین دوره رقابت های بین المللی ووشو جام پارس بر’ژیو وانگ’ حریف چینی، پیروز شدم احساس بسیار خوبی دارم چراکه برتری بر ووشوکاران این کشور صاحب نام در ورزش ووشو، لذت خاصی دارد که قابل وصف نیست.

فضلی که در این رقابت ها در وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف حریفان می رود گفت:با روحیه و هدف برد با حریف چینی وارد مبارزه شدم و در همان لحظات نخست با ضربات پی در پی به حریف مقابل خود نشان دادم که رقابت بسیار سختی را در پیش روی دارد.

این ووشوکار ارزنده که در قالب تیم نفت تهران در این دوره از مسابقات ووشو جام پارس پای به میدان مبارزه گذاشته است، افزود:برای حضور توانمندتر در این رقابت ها، مدت دو ماه در اردوی آمادگی زیر نظر مربیان مجرب تیم ملی ووشو تمرینات سختی را انجام دادم و امیدوارم در مرحله بعدی این رقابتها که امروز انجام می شود بر حریف هندوستانی خود پیروز شوم تا خود را برای کسب نشان طلا ، یک گام نزدیکتر کنم.

مربی این ووشوکار توانمند و شاخص نیشابوری نیز گفت:امیر فضلی، از سطح فنی و قدرت بدنی خوبی برخوردار است و در میدان مبارزه بسیار زیرک و تیزبین می باشد و از کوچکترین غفلت حریفان برای غلبه و چیره شدن خود استفاده می کند.

‘ابوالقاسم سلامت’ افزود:این ووشوکار ارزنده ایران به ورزش ووشو عشق می ورزد و بازیکنی سخت کوش، با اخلاق و خدا ترس است که با اندک توجه بیشتر به حتم آینده درخشانی را در پیش روی خود خواهد داشت.

وی اظهار داشت:فضلی در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ ترکیه در مقابل ‘مسلم ساریکوف’ از ورزشکاران روسیه خوب ظاهر شد ولی بخت با او یار نشد و بازی را با نتیجه سه بر دو به حریف واگذار کرد.

پدر این ورزشکار ارزنده تیم ملی ووشو کشور نیز گفت: امیر با برتری خود در مقابل حریف چینی، تماشاگران حاضر در سالن مسابقات را بسیار مشعوف ساخت که این بسیار غرورآفرین است.

محمدرضا فضلی افزود:امیر، به لطف و عنایت خداوند منان در دیدار نخست خود در چهارمین دوره رقابت های ووشو جام پارس در برابر حریف چینی پیروز شد و قدرت ووشو ایران اسلامی را به رخ توانمندترین کشور صاحب نام و برتر این رشته ورزشی کشید.

وی اظهار داشت: برای تشویق فرزندم به استان زنجان آمده ام و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز توانمند و پرتوان ظاهر شود و دل ملت ایران را شاد کند.

۵۹۷/۵۲۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۹۶۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.