عضو جامعه روحانیت مبارز: تصمیمی برای ائتلاف با جبهه پیروان نگرفته‌ایم/ کمیته ۵ نفره در جامعه روحانیت انتخاباتی نیست

۱۱م دیماه ،

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، عضوشورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره تشکیل کمیته ۵ نفره در جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: این کمیته مربوط به انتخابات نیست و کمیته ای است که مربوط به قبل بوده و بسیار موضوعیت خاصی با انتخابات ندارد. اگر زمانی کار انتخابات پیش بیاید در این زمینه هم جلساتی تشکیل می دهد و تصمیماتی خواهد گرفت ولی این کمیته از قبل بوده است و مسائل مختلف را به بحث می گذارد و سپس مسائل را به شورای مرکزی ارجاع می دهند و در شورا تصمیم گیری صورت می گیرد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص نتایج جلسه جامعتین با جبهه پیروان خط امام و رهبری برای وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: نشستی دراین زمینه برگزاری شد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است و قرار است که مشورت شود و سپس تصمیم گیری کنند و نتیجه را بگویند. اما هنوز هیچ تصمیم خاصی در این راستا اتخاذ نشده است.
وی درپاسخ به این سئوال که آیا جامعه روحانیت مبارز درخصوص ائتلاف ۳نفره ولایتی،حداد و قالیباف برنامه و تصمیم گیری خاصی دارد یا خیر، بیان داشت: هنوز دراین زمینه در شورا صحبتی نشده است.
گفتنی است، عسگراولادی در همایش ۹ دی جبهه پیروان، با اشاره به دیدار جبهه پیروان با آیت‌الله یزدی و آیت الله مهدوی کنی گفت: در این دیدارها قرار شد جامعتین هر یک هیاتی معرفی کنند، ما هم یک هیاتی معرفی کنیم و به دنبال ائتلاف اصولگرایان باشیم و از این ائتلاف به جانب وحدت حرکت کنیم.
وی افزوده بود: با نشست های مشترک این هیات ها مدل وحدتی برای رسیدن به کاندیدای واحد شکل خواهد گرفت و نهایتا به مصداق مشخص خواهیم رسید و هیچ گروه اصولگرایی از این قاعده مستثنی نیست. ما همه گروهها و همه مستقلین را دعوت به این وحدت می کنیم.

همچنین حجت الاسلام شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پیش از این از تشکیل کمیته ۵ نفره در تشکل متبوعش خبر داده و گفته بود که « این کمیته به دستور آیت الله مهدوی کنی تشکیل شده است.»
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.