عضو جبهه پایداری در گفتگو با آریا:سعید جلیلی گزینه مطلوب ماست/نیکزاد را قبول داریم/احتمال توافق با دولت برای معرفی کانیدای واحد

دوشنبه ۲۳ مرداد – ۰۲:۰۶:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فعالیت فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری امروزکلید می خورد

بزرگنمایی:  

فعالیت فراکسیون اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری امروزکلید می خورد. حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا، با اعلام این خبر که اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، در جلسه امروز عصر این فراکسیون مشخص می شوند گفت: در واقع، جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان که با حضور همه اعضای جبهه پایداری برگزار می شود مقدمه ورود این فراکسیون به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.
وی با بیان این مطلب که ورود فراکسیون اصولگرایان مجلس به انتخابات ریاست جمهوری امروز کلید می خورد افزود: جبهه پایداری بر روی سعید جلیلی کار می کند. در واقع وی گزینه مطلوب ماست که تصمیم نهایی را درباره کاندیداتوری جلیلی اتخاذ خواهیم کرد.
عضو جبهه پایداری درباره کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: نیکزاد، گزینه دولت برای انتخابات ریاست جمهوری است.
وی تأکید کرد در حال حاضر دولت بر روی کاندیداتوری نیکزاد فعالیت می کند. البته ما نیز نیکزاد را قبول داریم، اما مخالف ورود جریان انحرافی به انتخابات هستیم.
بزرگواری احتمال توافق جبهه پایداری و دولت را ممکن دانست و تصریح کرد: بر روی یکی از این دو گزینه جمع فراکسیون اصولگرایان اتفاق نظر خواهند کرد که البته ممکن است گزینه های دیگری نیز مطرح شوند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۳۱۴۰۶۳۷۰۷۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.