عضو جبهه پایداری در گفتگو با آریا: لاریجانی را احمدی نژاد رییس مجلس کرد

خبرگزاری آریا-قطعا با شکل گرفتن مجلس نهم آقای اجمدی نژاد اینکار را نخواهد کرد که لاریجانی رییس مجلس شود.
سید مهدی ابطحی عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا با تکذیب خبر تلاش رییس جمهوربرای رییس مجلس شدن لاریجانی گفت:این شایعاتی است که برخی از رسانه ها به آن دامن می زنند .
وی افزود:قطعا با شکل گرفتن مجلس نهم آقای اجمدی نژاد اینکار را نخواهد کرد که لاریجانی رییس مجلس شود زیرا مسبب رییس شدن لاریجانی در دور قبل خود آقای احمدی نژاد بود.
ابطحی تاکید کرد:در ابتدای مجلس هشتم رییس جمهور معتقد بود حداد عادل که به عنوان رییس مجلس هفتم بود با دولت همکاری خوبی ندارد از این رو ابراز تمایل کرد که رییس مجلس هشتم عوض شود که با آمدن لاریجانی و شکل گیری هیات رییسه مجلس انتظار و تصور مطلوب دولت بازهم بر آورده نشد .
وی خاطرنشان کرد:البته در حال حاضربرای ریاست مجلس نهم بحث ریاست یک روحانی بر قوه مقننه نیز مطرح است که آقای ابوترابی به عنوان مهمترین گزینه  است اما با توجه به لابی هایی که می شود فعلا نمی توان پیش بینی کرد که چه کسی رییس مجلس نهم می شود.
عضو جبهه پایداری درباره احتمال کاندیداتوری لاریجانی برای ریاست جمهوری یازدهم نیز گفت:با توجه به اینکه ایشان درگذشته نیز کاندیدای ریاست جمهوری شده بعید نیست که بار دیگر نامزد ریاست جمهوری شود در واقع لاریجانی فرد محاسبه گری است لذا بررسی می کند اگر نیروهایی کاندیدا شوند که مقبولیت عامیانه کمتری داشته باشد حضور ایشان در ریاست جمهوری یازدهم قطعی است و تردید نمی کند.
وی تاکید کرد:از سوی دیگر لاریجانی در صورت حذف از ریاست مجلس تصمیم جدی برای حضور در ریاست جمهوری یازدهم خواهد گرفت.
ابطحی شانس حداد عادل را برای تصاحب کرسی ریاست مجلس بیشتر دانست و افزود:در جبهه پایداری نیز نظرات متفاوتی درباره رییس مجلس شدن حداد عادل وجود دارد اما با توجه به اینکه ایشان کاندیدای جبهه پایداری در حوزه انتخابیه تهران بوده از این رو پیش بینی می شود این جبهه در نهایت بر سر ریاست حداد عادل به توافق برسد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.