عضو ستاد باهنر:انتخاب ابوترابی در تعارض با نظرسنجی‌هاست

۱۹اردیبهشت،

IMG_8067.jpg

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد محمدرضا باهنر یکی از اعضای ائتلاف اکثریت بابیان این که باهنر در نظرسنجی‌ها در بین مابقی اعضا رتبه اول را داشت گفت که فرآیند انتخاب گزینه این ائتلاف خارج از توافقات از پیش تعیین شده بوده است.

امیر مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتخاب ابوترابی‌فرد به عنوان گزینه نهایی ائتلاف ۳+۲ گفت: مشی آقای باهنر همواره همراهی با جامعتین و پایبندی به الزامات تشکیلاتی بوده است و اکنون نیز بر این موضوع اعتقاد دارد.

وی در مورد این‌که آیا باهنر به صورت مستقل در انتخابات ثبت‌نام می‌کند،اظهارکرد: هنوز آقای باهنر در این رابطه تصمیمی نگرفته و مشخص نیست که ثبت‌نام می‌کند یا خیر؟

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد محمدرضا باهنر با اشاره به فرآیند انتخاب ابوترابی‌فرد از ائتلاف اکثریت، گفت: آنچه اعلام شده خارج از فرآیند دموکراتیک، توافقات از پیش تعیین شده و در تعارض با نظرسنجی‌های موجود است.

مقدم ادامه داد: تمامی اعضای ائتلاف از نظرسنجی‌ها اطلاع داشتند و بر آن واقف بودند. واقعیت این است که مهندس باهنر در اکثر نظرسنجی‌ها اول بوده و آقای ابوترابی چهارم یا پنجم بوده است.نتیجه نهایی نظرسنجی این بود که باهنر و متکی دو نفر اول نظرسنجی‌ها می باشند.

وی با بیان این‌که در انتخاب گزینه نهایی ائتلاف به نظرسنجی‌ها توجهی نشده است، گفت: این موضوع را آقای پورمحمدی مورد اشاره قرار داده است. برهمین اساس که این انتخاب طبق فرآیند دموکراتیک و بدون توجه به نظرسنجی‌ها و اقبال عمومی انجام شده است.

مقدم خاطرنشان کرد: آقای تقوی و سالک به عنوان اعضای جامعه روحانیت نیز عنوان کردند که خروجی ائتلاف ارتباطی با این جامعه ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی اعضای ائتلاف پنج گانه در جلسه انتخاب گزینه نهایی حضور داشتند، گفت: البته بنابر آنچه آقای موسی‌پور عنوان کرده، آقای متکی با این نظر همراه نبوده است.

وی در پایان گفت:بنابر جمع‌بندی ستاد مهندس باهنر و اصرار هوادارن آقای باهنر انتظار می‌رود ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.