عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: موتلفه با گران فروشی و کلک و تخلف مخالف است

۱فروردین ۱۳،

محمدرضا اعتمادیان مشاور امور اصناف و بازرگانی دولت های هشتم و نهم، در بخشی از گفت وگوی خود با خبرآنلاین با بیان اینکه موتلفه با گران فروشی و کلک و تخلف مخالف است، افزود: موتلفه در کجا دانسته حرفی زده که به نفع مملکت نباشد؟ البته اشتباه هم داشتیم، اما صادق بودیم.
او دربارهٔ این اظهارنظر که منتقدان می گویند موتلفه با هر دولتی کار می کند و اصلا اصولگرا و اصلاح طلب بودن برایش مهم نیست؟ نیز اظهار داشت: اگر به حق در قدرت باشیم، اینکه عیب نیست، هست؟ اگر شما به حق پولدار شوید، اشکالی دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص تکثر اصولگرایان در شرایط حاضر با بیان اینکه به نفع موتلفه است که همه فعالیت کنند، خاطر نشان کرد: یک خط بیشتر نداریم و آن خط امام و رهبری است. حالا می خواهند در این گروه یا آن گروه باشند. اصلا شما اگر می توانید کاری کنید که ۱۰۰ تا از این گروه ها داشته باشیم! منتها صداقت داشته باشند. هدف هم این باشد که بگردیم و بهترین ها را پیدا کنیم.
وی در پاسخ به اینکه فکر می کنید گروه های اصولگرای جوان، در دهه آینده هم در فضای سیاسی فعالیت کنند، گفت: باید ببینیم برای چه آمده اند؟ اگر برای خدا باشد همه اش خوب است، اما اگر به جز خدا باشد، باخته اند. بنده اگر به جز خدا به موتلفه رفته باشم، باختم. دنبال حق و وظیفه بگردیم. همه این گروه ها خوب است ولی اگر رفتی که فردا فرماندار یا استاندار بشوی، باخته ای. وای به حال ما ولو اینکه وزیر و وکیل بشویم.

بخش اول گفت وگو با اعتمادیان عضو حزب موتلفه را اینجا بخوانید.
/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.