عضو فراکسیون رهروان ولایت: نمایندگان بر انتخاب لاریجانی اجماع داشتند چون در مجلس هشتم عملکرد قابل قبولی داشت

نماینده مردم بجنورد و عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص دلایل انتخاب مجدد علی لاریجانی توسط منتخبان مجلس نهم، با اشاره مسئولیت لاریجانی در شورای عالی امنیت ملی و تسلط وی به مقوله سیاست خارجی، افزود: علاوه بر این، در مجلس هشتم آقای لاریجانی عملکرد قابل قبولی داشت. همه این ها از او یک مدیر اجرایی خوب و شایسته را به تصویر می کشد.

وی با اشاره به نیاز جامعه به وحدت و هماهنگی بیشتر، افزود: به دلیل اینکه آقای لاریجانی می توانست طیف بیشتری از افکار، عقاید و دیدگاه ها را جمع کند و وحدت خوبی را در درون مجلس ایجاد کند، از سوی نمایندگان انتخاب شد. البته جناب آقای دکتر حداد عادل هم شخصیت ارزشمند نظام ما است و سوابق خوب و درخشانی دارند، اما اجماع نمایندگان این بود که آقای لاریجانی برای مدیریت مجلس مناسب تر هستند.
عضو فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به اینکه انتخابات هیات رئیسه را می توان نشانه ای برای اثر گذاری طیف های مختلف مجلس دانست، اظهار داشت: بله، اکثریت اعضای هیات رئیسه از فراکسیون رهروان ولایت هستند .
ثروتی در تشریح شکست طیف پایداری در انتخابات هیات رئیسه، نیز به این موارد اشاره کرد: این افراد خود را از اصولگرایان جدا کردند و در ابتدای انتخابات مجلس جبهه پایداری را تشیکل دادند و خط کشی های جدیدی را در طیف اصولگرایی به وجود آوردند که موجب شد تنگناهایی به وجود آید و موجب شود برخی از اصولگرایان خارج از این طیف قرار بگیرند.
/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.