عضو مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام :اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ دچار مرگ سیاسی شدند

۲۳م دیماه ،

173-19.jpg

عضو مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام با اشاره به این‌که حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده مضر نیست، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده با اقبال عمومی مواجه نمی‌شوند.

محمدمهدی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ دچار مرگ سیاسی شدند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به تدریج خود را بازسازی کرده‌اند و در حال آماده‌سازی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری می باشند.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، اظهار کرد: حضور همه گروه‌هایی که اهداف خود را همسو با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تعریف کرده‌اند در انتخابات بلامانع است. بالطبع اگر اصلاح‌طلبان هم اهداف خود را در همین راستا قرار دهند می‌توانند در مسیر انتخابات حرکت کنند.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به این‌که سطح بصیرت مردم نسبت به قبل ارتقا یافته است، خاطرنشان کرد: دیگر سیاه‌نمایی در عرصه انتخابات جواب نمی‌دهد و مردم قطعا انتخاب درست‌تری در انتخابات سال ۹۲ انجام می‌دهند و دیگر جریان‌ها نمی‌توانند اذهان مردم را از مسیر اصلی دور کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تشکیل ائتلاف از سوی اصولگرایان می‌تواند منجر به شکل‌گیری جبهه محکمی در مقابل سایر گروه‌ها شود، گفت: این ائتلاف‌ها یکپارچگی اصولگرایان را نشان می‌دهد.

جهانی در ادامه با بیان این که تشکیل ائتلاف بهترین روش برای پیروزی در انتخابات است، تصریح کرد: نباید این ائتلاف‌ها استقلال حقوقی یا فردی اشخاص حضور یافته در این ائتلاف را از بین ببرد.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در پایان با اشاره به این که تشکیل ائتلاف و معرفی کاندیدای واحد بیانگر این است که اصولگرایان قدرت طلب نیستند و اتحاد داخلی و فکری دارند، اظهار کرد: این ائتلاف‌ها باید در پایان منجر به ایجاد وحدت می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.