عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس در گفتگو با آریا: بیانیه جبهه پایداری تکلیف ائتلاف با دولت را مشخص می کند

خبرگزاری آریا-حضور رییس جمهورهای ادوار مختلف در انتخابات می تواند  وزن سیاسی کاندیداها را مشخص کند.
محمد کرمی راد عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا درباره ائتلاف دولت و جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت:من از این مساله اطلاعی ندارم اما باید منتظر بیانیه جبهه پایداری باشیم در واقع با این بیانیه می توان به برنامه کاری این دو طیف پی برد.
نماینده مجلس هشتم تاکید کرد:بنده معتقدم اصولگرایان هرچه با یکدیگر تعامل و هم فکری داشته باشند و میزان ایثارگری و گذشت آنها به گونه ای باشد که به یک کاندیدای واحد برسند خیلی بهتر است.
وی با اشاره به مصاحبه رییس جمهور با شبکه یک سیما افزود: احمدی نژاد نکات مهمی در گفتگو با شبکه یک سیما مطرح کردند ،ایشان در آن گفتگو به فراز و نشیب ها و مشکلاتی که دولت در این  ۸ سال با آن مواجه بودند اشاره داشتند اما برداشت های دیگری نیز از سخنان رییس جمهور شد.
کرمی راد تصریح کرد:  برداشت من این است که دولت احمدی نژاد همچنان هست و قطعا اصولگرایان دولت بعدی را نیز اداره خواهند کرد در واقع تحول اقتصادی امری لازم و قطعی است .ما در ابعاد هفته گانه تحول اقتصادی مشکلات اساسی داریم در مباحث بیمه ،بانکداری،صادرات و واردارت و خصوصا بحث هدفمند کردن یارانه ها و …که  مستلزم مشارکت و همدلی مجلس و دولت است .
وی اظهار داشت: هر سه قوه باید برای تحقق برنامه های اقتصادی با یکدیگر همیاری و همدلی داشته باشند بنابراین اینکه فکر کنیم احمدی نژاد می خواهد دوره خودش را تمدید کند حرفهایی بود که در زمان آقای هاشمی رفسنجانی هم مطرح می شد که ایشان می خواهد قانون را به نفع خودش تغییر دهد و دو دوره ریاست جمهوری ممتد و پشت سر را به دور بعدی ارتقاء دهد بنابراین شایعات امروز از آن زمان نشأت می گیرد لذا نمی توان چنین تحلیلی داشت که احمدی نژاد می خواهد با تغییر قانون یک دوره دیگر کاندیدا شود و نباید به این برداشت دامن زد.
کرمی راد اذعان داشت: البته اگر جنین مساله ای صورت می گرفت یعنی حضور رییس جمهورهای ادوار مختلف در انتخابات می توانست گویای وزن سیاسی کاندیداها باشد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.