عضو ناظر در شورای رقابت: پرونده بازنگری فرمول قیمت‌گذاری خودرو در جلسه بعدی شورای رقابت بسته می‌شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عضو ناظر در شورای رقابت: پرونده بازنگری فرمول قیمت‌گذاری خودرو در جلسه بعدی شورای رقابت بسته می‌شود

عضو ناظر در شورای رقابت:
پرونده بازنگری فرمول قیمت‌گذاری خودرو در جلسه بعدی شورای رقابت بسته می‌شود

پرشین خودرو: عضو ناظر شورای رقابت با اشاره به اینکه اگر این هفته جلسه شورای رقابت برگزار شود موضوع تجدید نظر در قیمت‌گذاری خودرو خاتمه می‌یابد،گفت: در بازبینی فرمول قیمت‌گذاری خودرو تغییرات مختصری به استناد مصادیق واقعی اعمال می‌گردد.

به گزارش ممتازنیوز، عیسی امامی درباره تجدیدنظر در فرمول قیمت‌گذاری خودرو که قرار بود طی ماه‌های اخیر صورت گیرد، اظهار داشت: اعضای شورای رقابت تمرکز ویژه‌ای را برای تجدید نظر قیمت‌گذاری خودرو انجام داده‌اند اما هنوز نتوانسته‌ایم به نتیجه نهایی در این رابطه دست یابیم.
وی با بیان این که اگر این هفته جلسه شورای رقابت برگزار شود موضوع تجدید نظر در قیمت‌گذاری خودرو خاتمه می‌یابد، افزود: این موضوع بستگی به برگزاری جلسه چهارشنبه دارد اگر این جلسه تشکیل نشود در اولین جلسه سال ۹۳ اعضای شورای رقابت پروژه تجدید نظر در فرمول قیمت‌گذاری خودرو را می بندند.
این عضو شورای رقابت با اشاره به اینکه گزارش‌های متعدد کارشناسان فرمول فعلی قیمت‌گذاری خودرو را با ابهاماتی همراه می داند، تصریح کرد: شورای رقابت در صدد است با مصادیق واقع بینانه فرمول قیمت‌گذاری خودرو را بازبینی نماید.
امامی در رابطه با این موضوع که آیا با افزایش قیمت مواد اولیه تولید خودرو آیا در فرمول قیمت‌گذاری خودرو این موارد در نظر گرفته شده و قیمت خودرو در سال آینده افزایش می یابد؟ اظهار داشت: در بازبینی فرمول قیمت‌گذاری خودرو تغییرات مختصری اعمال می‌گردد اما ر رابطه با قیمت خودرو عوامل تاثیر گذار متعددی دخیل هستند.
وی به تسنیم گفت: در دستور العمل جدید قیمت‌گذاری خودرو متغیرهای مختلفی مد نظر قرار می‌گیرد که به همین واسطه نمی توان پیش‌بینی افزایش و کاهش قیمت خودرو را در سال ۹۳ مطرح کرد بلکه باید منتظر بمانیم که عوامل مختلف اقتصادی در سال آینده چه تغییراتی داشته و مواد اولیه به چه نحوی به واحدهای تولیدی ارائه می شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.