عضو ناظر مجلس در شورای رقابت: دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا ۱۵ اردیبهشت نهایی می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت: دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا 15 اردیبهشت نهایی می شود

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت:
دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا ۱۵ اردیبهشت نهایی می شود

پرشین خودرو: عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از نهایی شدن دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو برای سال ۹۳ تا ۱۵ اردیبهشت نهایی می شود.

به گزارش ممتازنیوز، محمد علی مددی درباره زمان تعیین تکلیف برای دستورالعمل قمیت گذاری خودرو تصریح کرد: به دنبال تعیین مکانیزم قیمت گذاری خودرو در سال گذشته، اخیرا نیز در کارگروه های ویژه این شورا مسائل مربوطه مطرح شد و در راستای نهایی کردن فرمول قیمت گذاری خودور برای سال ۹۳ فعالیت می کنیم.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه شورای رقابت در جلسه چهارشنبه هفته گذشته پیشرفت خوبی در زمینه بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو داشت، تصریح کرد: تا دو هفته آیند مکانیزم قیمت گذاری خودرو را با در نظر گرفتن حمایت از تولید و مصرف نهایی می کنیم.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو برای سال ۹۳ تا ۱۵ اردیبهشت نهایی می شود.
به گزارش خانه ملت، مددی با پیش بینی نتیجه تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و تاثیر آن در قیمت های فعلی گفت: با توجه به کاهش نرخ تورم بخشی به نظر می رسد قیمت خودرو کاهش یابد.
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت، با تاکید بر اینکه وظیفه شورای رقابت خروج محصولات از انحصار و ایجاد رقابت بین کالاهای انحصاری است، افزود: با ایجاد رقابت بین خودروسازان قیمت ها قطعا متعادل می‌شود و افزایش نمی‌یابد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.