عضو هیات رئیسه مجلس: گودرزی فردا از مجلس رای اعتماد می‌گیرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – خانه ملت نوشت:

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ۲۴ آبان ماه مهلت اداره وزارت ورزش و جوانان از سوی سرپرست به پایان رسیده، گفت: فردا محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رأی اعتماد لازم را از مجلس می‌گیرد.
علیرضا منادی سفیدان توضیح داد: تا به حال هیچ درخواستی برای تعویق جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به هیأت رئیسه مجلس ارایه نشده است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت سرپرستی وزارت ورزش و جوانان ۲۴ آبان ماه به پایان رسیده اگر فردا محمود گودرزی رأی اعتماد لازم را کسب نکند برای ادامه سرپرستی نیاز به مجوز رهبری است، اما به طور حتم ایشان در جلسه فردا رأی اعتماد لازم را کسب خواهد کرد.
وی افزود: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان طی جلسات با نمایندگان و شرکت در فراکسیون‌های مختلف توانسته با نمایندگان ارتباط لازم را داشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، یاد‌آور شد: محمود گودرزی کارنامه خوبی داشته و با این کارنامه می‌تواند وزیری لایق برای وزارت ورزش و جوانان باشد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اقبال مجلس نسبت به محمود گودرزی بسیار خوب بوده و با این نگاه ایشان مشکلی در جلسه رأی اعتماد نخواهند داشت.
۴۳ ۱۷


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.