عضو هیات رییسه مجلس : کاندیداها از تهمت و افترا بپرهیزند / دشمن همه ما یکی است

۱فروردین ۱۳،

hoseini.jpg

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکثر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، از فعالان سیاسی خواست تا به اتحاد و یکپارچگی روی بیاورند و از تهمت و افترا به یکدیگر بپرهیزند.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پیشنهاد ما به سیاسیون رده‌های بالا این است که همه آنها در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نشوند، چرا که عرصه ریاست جمهوری با توجه به شرایط موجود، ویژگی‌های خاص خود را می‌طلبد.

وی افزود: کاندیداها باید شرایط جهانی، منطقه‌ای و داخلی کشور را مورد ارزیابی قرار دهند و حضورشان در عرصه انتخابات صرفا برای اصلاح امور باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس، تکثر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را سبب مبهم شدن شرایط دانست و یادآور شد: کسانی که می‌خواهند در آینده سکان‌دار کشور شوند، باید از تهمت، افترا و فاصله گرفتن از یکدیگر بپرهیزند و به اتحاد، یکپارچگی، هماهنگی و تعامل روی بیاورند.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کسانی که در عرصه انتخابات حضور دارند، باید بدانند که دشمن همه ما یک دشمن واحد است و ما زمان این را نداریم که با یکدیگر دشمنی بورزیم.

حسینی، نمایاندن اختلافات سران قوا به مردم را ویژگی متمایزکننده سال ۹۱ نسبت به سال‌های قبل عنوان و خاطر نشان کرد: در سال قبل این اختلافات تقریبا شفاف شد و برای مردم نمایان شد، اما امیدواریم این اتفاق در سال ۹۲ و با تاکیدات مقام معظم رهبری تکرار نشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.