عضو کانون دزفول، فیلم پویانمایی ساخت

برگرفته از کتاب “می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم”

فیلم پویانمایی”می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم” توسط یکی از اعضای مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول ساخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ این فیلم پویانمایی برگرفته از کتاب”می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم” نوشته‌ی شهید کامبیز ملک شامران به کارگردانی حامد صفر بنا با تکنیک نقاشی و در مدت زمان ۴ دقیقه تهیه شده است.
سعید گل‌گل، مسئول مرکز شماره یک کانون دزفول در این باره گفت: در کار صداگذاری این پویانمایی ” فاطمه پیری” و “مهدیه کریوند” دو عضو دیگر این مرکز نیز با کارگردان همکاری داشته‌اند.
وی یادآور شد: مرکز شماره یک دزفول فعالیت پویانمایی خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است و تاکنون چهار جشنواره پویانمایی با حضور اعضای کودک و نوجوان در این مرکز برگزار و آثار برتر این مسابقه‌ها نیز به جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای و کشوری ارسال شده‌ است.
گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارایه می‌کند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.