عضو کمیسیون انرژی مجلس: حامل‌های انرژی باید تدریجی گران شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس: حامل‌های انرژی باید تدریجی گران شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس:
حامل‌های انرژی باید تدریجی گران شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قیمت حامل های انرژی باید به صورت تدریجی و مولدی بر بازار کسب و کار افزایش یابد.

به گزارش ممتازنیوز، سیدموسی موسوی افزود:‌ افزایش قیمت حامل های انرژی قطعا انجام خواهد شد اما این امر باید به صورت تدریجی صورت بگیرد تا افزایش قیمت آن مولدی بر بازار کسب و کار، تولید و صنعت کشور باشد.
نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی نباید به بازار شوک وارد کرده و آرامش نسبی بازار را بر هم بزند تصریح کرد:‌ افزایش قیمت حامل های انرژی تورم ایجاد خواهد کرد اما اگر در کنار افزایش تورم تولید رونق و نقدینگی حاصل از آن در اختیار تولید قرار گیرد در این صورت ما در ازای تورم رونق تولید و بازار کسب و کار را خواهیم داشت که این قابل دفاع است.
موسوی با تاکید بر اینکه طبق قانون هدفمندی یارانه ها دولت باید سهم تولید را پرداخت کند اضافه کرد:‌ دولت نباید به علت کسری و کمک به پرداخت نقدی یارانه ها از سهم تولید چشم پوشی کند همانطور که متاسفانه در سال های قبل بخش عمده ای از بودجه عمومی و عمرانی برای پرداخت یارانه ها خرج شد که این به هیچ وجه قابل دفاع نیست.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت:‌ باید به زیرساخت ها و بحث حمل و نقل و تردد درون شهری و برون شهری، راه ها و حمل و نقل ریلی توجه ویژه داشت و بخش خصوصی که می توانند این زیرساخت ها را توسعه دهند را نیز تقویت کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.