عضو کمیسیون صنایع مجلس: با توجه نزدیکی واعظی به روحانی، ارتباطات دیگر فرزند ناتنی دولت نخواهد بود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی نعمت‌زاده و واعظی به رئیس جمهور و اشراف این دو وزیر پیشنهادی به حوزه صنعت و ارتباطات، این دو بخش دیگر فرزند ناتنی نظام و دولت نخواهند بود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:‌ وزرای پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت و معدن و همچنین ارتباطات این هفته به کمیسیون صنایع و معادن مجلس دعوت شده و برنامه‌های خود را تشریح خواهند کرد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل،‌ نمین و نیر با اشاره به ارائه اسامی وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت و همچنین وزارت ارتباطات گفت: در جلسه‌های این هفته کمیسیون صنایع و معادن این دو وزیر پیشنهادی به کمیسیون دعوت شده و برنامه‌های خود را تشریح خواهند کرد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: دو وزیر پیشنهاد شده از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی اشخاص و مدیران با کفایتی بوده و به حوزه صنعت و معدن و ارتباطات و مخابرات اشراف کامل دارند.
وی ادامه داد:‌ با توجه به شناختی که من از سوابق و ویژگی این دو شخص دارم ، مطمئنم که قاطبه اعضای این کمیسیون نظرشان مثبت است و این دو وزیر رای خواهند آورد.
 
پیرموذن اظهار داشت: معرفی آقایان نعمت‌زاده و واعظی برای این دو وزارتخانه زیربنایی گسترده و کارساز، با همکاری‌های مردم،‌ مجلس و بخش خصوصی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم خواهد کرد.
به گزارش ممتاز نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی نعمت‌زاده و واعظی به رئیس جمهور و اشراف این دو وزیر پیشنهادی به حوزه صنعت و ارتباطات، این دو بخش دیگر فرزند ناتنی نظام و دولت نخواهند بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.