عطایی: مربیان والیبال خودزنی نکنند

۱۹اردیبهشت،

بهروز عطایی اظهار کرد: متاسفانه ادبیات رفتاری و گفتاری برخی از همکاران ما مناسب شان یک مربی ایرانی نیست. گاهی اظهارنظرهایی می کنند که جایگاه همه را زیر سوال می برند. جای تاسف دارد که برخی مربیان همه چیز را زیر سوال می برند. هرکس به اندازه تفکر و درک خود رفتار می‌کند. نباید مربی های ایرانی اینطور خودزنی کنند. والیبال ما به سوی غریب نوازی می رود. این موضوع اثرات منفی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ولاسکو یک جلسه کلاس آموزشی گذاشت. هر کس به دلیلی نتوانست در این دوره شرکت کند. خود من درست یک روز پس از جام باشگاه های آسیا قدری خسته بودم احساس کردم باید استراحت کنم. حتی مربی بزرگتر از ولاسکو هم می‌آمد آن روز در کلاس شرکت نمی کردم. خسته بودم و نمی توانستم به کلاس بروم. اگر پنج روز بعد کلاس برگزار می شد حتما می رفتم. این ایراد به کیمته آموزش بر می‌گردد. آن ها باید پیش بینی می کردند که سه مربی تیم کاله به دلیل حضور در باشگاه های آسیا نمی توانند در آن زمان به کلاس ولاسکو بروند. باید زمان دیگری برای برگزاری کلاس می گذاشتند تا ما هم می رفتیم.

به نقل از ایسنا، عطایی با تاکید بر اینکه ولاسکو مربی بزرگی است، افزود: اصلا ممکن است یک مربی دلش نخواهد در یک دوره آموزشی شرکت کند. این اصلا ایرادی ندارد. به هر حال اینکه برخی از مربیان نسبت به کسانی که در کلاس شرکت نکردند الفاظ ناشایست به کار ببرند اصلا درست نیست. هر کس آزاد است تا برای خودش تصمیم بگیرد. اینکه یک عده مدافع عده دیگری باشند یا دیگران را بکوبند درست نیست. تا امروز هیچ کس هم نگفته ولاسکو مربی خوبی نیست.

سرمربی تیم والیبال کاله خاطر نشان کرد: تعجب می‌کنم بسیاری از مربیان همواره در تمرین ها حاضر می باشند. حالا به صرف دیدن یک کلاس که کسی را مربی نمی کند. برخی از دوستان ما همواره تمرین های ولاسکو را نگاه می‌کنند. همه امروز از ولاسکو تمجید می‌کنند. اینکه برخی در کلاس او شرکت نکردند دلیل بر مشکل آن ها نیست. نیازی نیست کسی مربیان ایرانی را زیر سوال ببرد یا آن ها را بکوبد. بهتر است همکاران ما ادبیات خود را اصلاح کنند و با الفاظ بهتری مربیان ایرانی را خطاب کنند. بهتر است در کشور خودمان احترام مربیان ایرانی را نگاه داریم.

عطایی در پایان به ایسنا گفت: به ولاسکو به عنوان یک مربی بزرگ احترام می ‌گذارم اما این یک بعد کار است. ببخشید باید فرق احترام و تملق کردن معلوم باشد. حالا درست نیست که هرکس به خود اجازه دهد در مورد رفتن یا نرفتن مربیان ایرانی به کلاس ولاسکو اظهارنظر کنند. مربیان ایرانی هم کارنامه مشخصی دارد. باید احترام مربیان ایرانی رعایت شود. من تا به حال یک روز با کارخانه کار نکردم اما باید به او احترام گذاشت. او کارنامه موفقیت‌آمیزی دارد. نباید به دلیل اینکه در کلاس ولاسکو نرفته او را تخریب کرد. این رفتارها نه اخلاقی است و نه ورزشی است. باید فضای والیبال را بر اساس احترام متقابل پیش ببریم تا ورزش آسیب نبیند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.