عطایی:کنترل شرایط داخل زمین منوط به قدرت ناظر و داور است/ فقط به دنبال بازی و نتیجه هستیم

۰۸م اسفند ،

تیم والیبال کاله آمل فردا چهارشنبه نهم اسفند در سالن پیامبر اعظم میزبان تیم پیکان است.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول روزهای اخیر را به طور کامل و منظم انجام دادیم می خواهیم کار را در آمل یکسره کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: پیکان تیم با تجربه منظم و برای ما قابل احترام است ما برای رسیدن به مرحله فینال مسابقات لیگ برتر امسال از هیچ تلاشی دریغ نمی کگنیم و برای نیل به این هدف از میزبانی خود به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص احتمال بروز حواشی و جنجال در دیدار فردا گفت: به هیچ در بازی فردا مشکل حاشیه‌ای بوجود نمی‌آید، تماشاچی‌های کاله بسیار آگاه و فهیم می باشند به طور قطع ایجاد نشود، تماشاچی مشکل‌ساز نتمی‌شود.
جلوگیری از بروز حاشیه در داخل زمین هم منوط به قدرت ناظر و داور بازی است.

وی در خصوص انجام بازی سوم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی اظهار داشت: برای ما هیچ فرقی ندارد که بازی سوم پلی‌اف در کجا برگزار شود ما تحت هر شرایطی باید این دیدار را در تهران خانه والیبال یا مجموعه آزادی برگزار می‌کردیم و در نهایت ما تابع رای فدراسیون هستیم.

عطایی خاطرنشان کرد: حساسیت این دیدار از دیگر مسابقات لیگ برتر والیبال بیشتر است، این موضوع را برای تمامی بازیکنان توجیه کرده‌ایم با توجه به این مسئله باید بگویم که شاگردانم در جریان این دیدار فقط به دنبال ارائه یک والیبال حرفه‌ای و برد حریف می باشند./


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.