عطایی: با تمام توان مقابل هر تیمی بازی کنیم / غلامی: با چشم باز مقابل چین بازی کردیم

۰۵اردیبهشت،

سرمربی تیم کاله مازندران بعد از کسب چهارمین پیروزی خود در باشگاه های آسیا گفت: قبل از بازی با نماینده چین پیش بینی بازی سخت تری را می کردیم اما این بازی چندان سخت نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهروز عطایی با اشاره به اینکه برای پیروزی فشار بسیاری را به تیم چینی تحمیل کردند گفت: تیم چین تیم خوبی بود و ما فشار بسیاری را در آغاز بازی به آنها وارد کردیم و آنها مجبور به ایجاد تغییر در بازی شان شدند.

وی افزود: البته به این موضوع اعتقاد ندارم که تیم روبه رو را قوی یا ضعیف فرض کنیم بلکه به این فکر می کنیم که با تمام توان مقابل هر تیمی بازی کنیم و مهم اهداف ما است. قبلا هم گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و اصلا به دنبال رکورد و این مسایل نیستیم فقط می خواهیم تکنیک ها و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

عطایی در مورد بعضی اشتباهات بازیکنانش در سرویس گفت: مقابل تیم هایی که ترکیبی بازی می کنند و حمله خوبی دارند باید با سرویس خوب مقابله کرد. کار با ریسک بالا خطراتش هم بسیار است و در آن اشتباهاتی هم رخ می دهد. به هر حال ممکن است سرویس های سنگین هم خراب شود.

سرمربی کاله مازندران در مورد ست سوم بازی ادامه داد: متاسفانه در این موضوع که بازیکنان در ست سوم قدرت اول را ندارند از بازیکنانم ناراضی ام. آنها دو ست اول را با قدرت می برند و در ست سوم به فرض اینکه بازی را برده اند از تلاش دست می کشند که این برداشت اشتباهی است. بازیکنان باید تا آخرین سوت داور با تمام توان بازی کنند.

وی در مورد اینکه غیبت شهرام محمودی احساس می گردد یا نه افزود: رضا قرا بازیکن آماده ای است و سعی می کنیم از ترکیب بازارگرد و قرا که زوج خوبی می باشند استفاده کنیم تا جای شهرام محمودی پر شود. تا الان که کمبود او را در تیم احساس نکردیم.

عطایی با اشاره به بازی با عراق یادآور شد: هیچ وقت هیچ تیمی را ساده نمی بینم. هر تیمی که اشتباه کند بازنده است. توجهی به قدرت تیم ها نداریم و با تمام توان بازی می کنیم. البته روی ضعف های این تیم کار می کنیم و نتیجه بازی را خودمان رقم می زنیم.

عادل غلامی  کاپیتان تیم کاله هم دربارهٔ این بازی گفت: با تمام قدرت به میدان رفتیم و چین را هم شکست دادیم. با چشم باز مقابل چین بازی کردیم و برنامه آنها را می دانستیم. اما نمی دانم در ست سوم مسابقات چه اتفاقی می افتد که امتیاز بسیاری از دست می دهیم. شاید این فرض وجود دارد که تیم حریف را برده باشیم. به هر حال بازی به بازی بهتر می شویم.

پتکوویچ پاسور تیم کاله هم در مورد این بازی گفت: همه مسابقات را با جدیت انجام دادیم و با قدرت پیروز شدیم. این مسابقات تورنمنت سطح بالایی است که بازیهای مهم و حساسی برگزار می گردد. ما هم حریفان را ساده نبردیم و این نشان میدهد که کار راحتی نداشتیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.