عطایی: برای اعتبار والیبال ایران باید قهرمان شویم / مانع خروج جام از ایران می شویم

۳۱فروردین۱۳،

شمارش معکوس برای آغاز مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا آغاز شده و تیم کاله امروز به مصاف نماینده چین تایپه می رود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با وجود نبود زمان کافی برای انجام تمرینات آماده سازی با ترکیب کامل ولی شرایط آمادگی تیم بسیار خوب و مطلوب است و ما مشکل فنی خاصی نداریم.

وی گفت: امسال همکاری مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بر خلاف سال قبل بسیار ایده آل بود، به طوری که با وجود آنکه شرایط تمرینی تیم ملی به گونه ای بود که بازیکنان در وضعیت مسابقه نبودند اما مقابل ما بازی کردند.

وی تصریح کرد: دیدارهای تدارکاتی برگزار شده به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و برنامه ریزی تمرینی مناسب را تدارک ببینیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در خصوص وضعیت حریفان حاضر در مسابقات اظهار داشت: بعضی از تیم ها را براساس ترکیب آنها به طور کامل می شناسیم، به عنوان مثال در تیم العین قهرمان امارات ۲ بازیکن خارجی که چندان هم مطرح نیستند حضور دارند، در ترکیب تیم الریان قطر ۲ بازیکن کوبایی و فیلیپ باراک ایتالیایی حضور دارند.

عطایی تصریح کرد: از دیگر تیم های شرکت کننده براساس شرایط والیبال کشورشان شناخت داریم، به طور مثال تیم چین تایپه والیبال را سرعتی و کشورهای عربی کند بازی می کنند.

وی تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات جام باشگاه های آسیا به دنبال رسیدن به مدال طلا و فقط اعتبار والیبال ایران هستیم و اجازه نمی دهیم جام قهرمانی از کشور خارج شود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.